@Chesirecat hey je valt me sinds deze week ineens op haha ! Ik vind je grappig.
Tot zover mijn complimenten van vandaag joee
@Chesirecat hey je valt me sinds deze week ineens op haha ! Ik vind je grappig.
Tot zover mijn complimenten van vandaag joee
Sorry… met wie spreek ik?
love dit, godnondeju!
@Zemraluani ik vind jou zo interessant. Ik ben het echt niet altijd met je eens, maar jouw manier van communiceren/vertellen vind ik geniaal. En vaak retegrappig. Ik ben zo benieuwd hoe en wie je in het echt bent!
Ohja en respect dat je zovaak je foto veranderd
Hahah ja ik change Mn outfit met het seizoen en voor feestelijkheden, hoe saai is het leven in 1 outfit?! Ben wel bang dat ik binnenkort geen nieuwe heb want Ahmed upload al lang niet meer Vond de vorige outfit minder geslaagd want hij had Zn armen tot een soort rubber gephotoshopt dus nu maar terug naar een winteroutfitje.
En Thanks? Haha nee heel leuk dat je dat zegt, maar irl ben ik echt het tegenovergestelde van interessant, ben meer een soort sidekick van de hoofdpersoon van een comedy zeg maar. Degene die de vragen stelt en commentaar levert aan de daadwerkelijk interessante persoon. Ik praat ook irl nogal in quotes en referenties naar allerlei jarenoude troep en/of rupauls dragrace
Deze meme, ben ik:
Hoe en wie ik in het echt ben? thats A secret ill never Tell xoxo (behalve dat het halve forum me op insta heeft en dus exact weet hoe ik eruit zie, ik denk ik precies typ hoe ik praat en ik volgend mij best ruim ben met details over Mn leven.)
Door deze reactie hou ik alleen nog maar meer van je, de Alan Harper van de Charlie in 2,5 men en de Jan Paparazzi van de Jensen
En ik praat ook in memes, reclameleuzen van 10 jaar geleden en don’t fuck it ups
Mag ik je ook op insta pls, dan is mn fandom compleet
Also: ik durf het bijna niet te vragen, maar wie is Ahmed je plaatje?
NOEM MIJ NOG ÉÉN KEER JAN PAPARAZZI
Ahmed Angel is Mn plaatje, hij was “de knapste man ter wereld” en als je m googelt krijg je allerlei edits etc.
Mn insta heb ik ff gelockt voor een sollicitatie Haha, maar zal mn binnenkort weer openen en in t insta topic zetten.
top, nu heb ik 20 minuten lang foto’s van Ahmed bekeken hahaha.
Succes met je sollicitatie, hoop dat het goed gaat!
Thanks!
Ik vraag me af waar @ladygodiva is gebleven? Vond haar altijd een leuke forummer maar ik zie haar opeens nergens meer posten!
Ze is weg van het forum!
O, jammer!
En quantum? Of is iedereen undercover. Ik ga weer eens goed opletten
Ik heb quantum meerdere keren proberen te ontmaskeren maar het is me niet gelukt…
Haha Same, ik heb het halve forum BEN JIJ QUANTUM gestuurd. Ik mis dr.
@Madrid jij blijft hier hoor, ik wil geen cliffhangers over Ana Maluma missen.
Wie zegt dat Quantum al terug is? Ze zou toch een tijdje wegblijven?
Ik geloof je!!!
(En niet weggaan )
@Sax, klinkt vast heel creepy dit, maar toen ik je had gemeet de vorige keer dacht ik serieus steeds van ’ Wow wat een knap meisje is zij zeg!’ haha wou het toch even kwijt.