Dingen die je altijd al tegen een bepaalde forummer hebt willen zeggen

Getver, creep alert!!

Nee bedankt hoor, haha. Vond het superleuk dat je even langskwam en ik de famous Ötzi nu heb gezien!

1 like

Fijn!:kissing_heart:

2 likes

Gelukkig! Heb je gemist :heart:

2 likes

Hahaha :joy: denk dat mijn avatar ook niet echt meehelpt ivm het creep gehalte. En ik vond het ook heel gezellig! :blush:

2 likes

wow wat een mooie, lieve woorden :broken_heart: dankjewel, echt

1 like

Dat kind heeft nu al een goede smaak.

8 likes

gadver

1 like

Heb ik ook altijd. Bijna het meeste van iedereen.

3 likes

Haha ja klopt. Gister volgens mij weer, toen dacht ik iets maar ik had geen zin om het te posten en toen had jij precies dat gepost :raised_hands:t2:

Alleen jij kan dingen beter verwoorden/beargumenteren en ik heb daar vaak geen zin in.

1 like

Nu we toch bezig zijn, ik ben het ook bijna altijd met je eens merk ik. Vind jou sowieso heel leuk, gewoon je humor en je bent niet snel opgefokt.

3 likes

Aw thanks! En dat is insgelijks

Zou er niet nog een keer een breezermeeting komen?

2 likes

jaaa jij bent leuk @monkeyslut
maar volgens mij heb ik dat op het egf ookal een keer gezegd

3 likes

Blame het op Mn wijn maar @Rozecoupeschaar ik wil even zeggen dat ik jou echt tof vind, je hebt altijd leuke bijdragen (lol dit klinkt Fucking serieus maar jesnapt me) en je hebt gewoon een goeie aanwezigheid: ik ben fan.

9 likes

Hahah love jouw wijn dan! Thanks, super lief! Hetzelfde ook voor jou hoor, jouw humor is top.

Oh nou zeg, jij ook bedankt @Penny_Lane! Heel lief ook. En kom maar gerust bij mij maar de kapsalon hoor!

5 likes

@Beertje jd bent me pas net gaan opvallen door je lieve berichtje van laatst maar vind het leuk dat je weer lekker meepost!

2 likes

Geknipt worden door jou gaat op Mn bucktlist Haha. Vind t ook leuk dat je eruit ziet zoals je overkomt: echt super vrolijk en leuk

5 likes

Kan geregeld worden hoor! Daarna wel een wijntje dan. En ook weer bedankt voor dit compliment haha.

1 like

Iemand vond me laatst echt een Linda en toen was ik moeilijk hard beledigd. Toen bedacht ik dat @Zemraluani ook zo heet en vond ik het een stuk minder erg.

11 likes

Das alleen omdat ik geen echt leven heb!!!

@Opheliac hahaha ken je die aflevering van Kimmy Schmidt dat het de hele aflevering gaat over hoe lelijk de naam Linda is? Dat.

4 likes

Nee :hushed:

2 likes