@ezw ik moest laatst ineens denken aan dat je mij een keer had geholpen om een sollicitatie brief te schrijven. En dat vond ik zo lief van je! Ik moest rr ineens aan denken en wou je er nog een keer voor bedanken haha
Ja ik dacht er opeens weer aan en dat vond ik zo lief dat je me daarmee hielp Haha.
@Chuckie ik vind jou een hele leuke forummer en ik kan me echt heel vaak vinden in je posts, zowel je meningen als je interesses, en je komt heel intelligent over. Wilde ik even zeggen!
Hee wat lief, dankjewel!!
@360 als ik lees over jouw lowlands naar moeder avonturen dan hoop ik altijd dat mocht ik ooit moeder worden ik het een beetje kan doen zoals jij en een mooie balans vindt dus gek zijn op je kindje en tijd voor jezelf nemen.
Naaaaaaaa wat een super lief berichtje! Dat doet me echt super goed!
Ik heb ook wel heel veel geluk met zoān fijne vriendengroep en mensen om me heen die ook ondernemend zijn.
Ben as we speak weer terug naar mān baby van een nachtje weg haha! Straks die kleine weer kapot knuffelen.
Oh wat lief, ik ben me hier helemaal niet bewust van ! Maar wil best wat sexappeal uitdelen hoor haha
@monkeyslut ik ben het gewoon AL-TIJD met jou eens, eigenlijk denk ik dat we dezelfde persoon zijn. kan niet stoppen met je comments liken. vind je een heel fijn iemand denk ik.
ps. heb ooit een foto van je gezien en heb sindsdien ook een crush op je
/creep
Aaaah wat lief!! Ik moet ervan blozen haha. Ik vind jou ook een leuke forummer
hahaha heb geen foto gezien helaas maar sluit me verder bij je bericht aan!!
ken je deze trouwens?
nog bedankt voor deze mevrouw, wie dat ook gepost had. zij is echt goed! in dit geval eng goed.
Dit is echt geniaal, ik stuur hem door naar mijn moeder. Doe er je voordeel mee, heerlijk die passief-agressiviteit.
Vanaf nu tegen al je patiƫnten op spreekuur.
Ik wil dit niet en plein public mededelen, dus dan maar even zo; je hebt een verkoudheid, doe er je voordeel mee.
Tranen over mijn wangen als ik dat filmpje Loes belt met kleinkind kijk en ze op het laatst helemaal wild wordt; Elsā¦ ELSā¦ ELS!!!
HAHA ik kijk deze nu en toen ze ineens naar die hoge kinderstem overging kakelde ik
Ah ja zij is goed. Ze speelt ook in Rundfunk en Komt een man bij de dokter.
Mauve? Of toch meer taupe
Eh tegen welke forummer wou je dit zeggen of zit je in een ander topic dan je dacht
Ohhh huh ik dacht dat het wjekw was Ik heb het weggehaald
Doe niet zo raaaaar. Haha ik ben hier volgens mij nog nooit genoemd, ik voel me helemaal vereerd. Hoop niet dat ik een one issue forummer ben geworden nu.
Maar okƩ ja ik geloof dat ik het qua daten/single zijn ook gewoon heel vaak met jullie eens ben en er hetzelfde in sta op dit moment @Monstertruck. (Ik vraag me trouwens al heel lang af wie jij hiervoor was?)