@anon42392789 en @kika nog bedankt voor jullie posts laatst. Ik heb Green Lizard weer helemaal herontdekt.
Ah wat lief
@EllaFitzgerald Volgens mij geef je veel minder /care om wat anderen van je denken en ben je lekker jezelf. Hier op het forum in ieder geval. Je geeft een heel andere, minder onzekere indruk dan op het egf en dat komt fijn over! Wilde je dat even zeggen. (en vind het wel interessant om te weten hoe je die stappen hebt gemaakt?). You go girl!
Haha lief berichtje!
Geen stappen volgens mij, alleen het besluit geen persoonlijke vraagstukken (sores) op het forum te delen, kom hier vooral om te zeiken over bloggers
Edit: ben ook wel mezelf hoor, altijd geweest, maar niet mijn gehele zelf ofzo haha
@Jauregui ik vind jou echt leuk! Moet vaak lachen om je droge comments en vind het ook leuk en knap dat je zulke open vragen stelt hier. Je komt heel oprecht en ‘eigen’ (sorry dit klinkt heel kut maar kan het ff niet anders verwoorden) over en dat vind ik tof.
Wat lief, dankje!
@Zaadjes waar is toch jouw avatar van? Ik breek mijn hoofd erover. Ik dacht eerst Karbonkel van die kinderserie vroeger… maar volgens mij is dat het niet…
Wel karbonkel toch @Zaadjes ? Anders heb ik het ook altijd al fout gedacht.
Edit; ja het is karbonkel! @anon89918470
Hahaha jaaaaaa!! <3
Na het zien van Karbonkel?
Ja ik val op foute mannen
@Pepernoot soms zoek ik je op om te kijken of je andere avatar weer terug is maar nee wie is deze meit??
Ik ben blij dat mijn titel meer mensen aanspreekt, hoop dat klagen ooit de norm word. Dat is toch waar je het als koning uiteindelijk voor doet
Melanie Martinez? Of een kloon
Ah cute hahaha. Deze mijt is Melanie Martinez!
@ellegirltalk ik vind her echt knap en lief dat je in het datetopic reageert op iedereen en helpt, terwijl je eigen dateverhaal nogal heftig en shit is.
Ahh wat lief!
Moet zeggen dat ik er even over denk om een break van het topic te nemen om er minder mee bezig te zijn (want moeilijke/verdrietige verhalen maken me negatief/cynisch en vrolijke verhalen kan ik soms niet hebben in deze staat van zijn) maar het is ook m’n lievelingstopic dus gaat lastig