Ik vond streepjestandpasta altijd fantastisch. Leek me heel duur. Wij hadden altijd saaie witte.
Vind streepjestandpasta nog steeds helemaal de bom trouwens. En nu ik zelf m’n tandpasta regel kunnen jullie wel radden wat er hier op plank staat!
Ik vond streepjestandpasta altijd fantastisch. Leek me heel duur. Wij hadden altijd saaie witte.
Vind streepjestandpasta nog steeds helemaal de bom trouwens. En nu ik zelf m’n tandpasta regel kunnen jullie wel radden wat er hier op plank staat!
Ik had dit met blauwe tandpasta! Colgate ofzo, hadden mijn oom en tante altijd. Als ik daar logeerde was tandenpoetsen ineens feest. Thuis hadden we die gore Elmex
De jongere versie van mij is jaloers! Helemaal blauw zou echt een toppunt zijn :o
Ik had glittertandpasta met een soort van minty bubblegumsmaak. Zou dat nu ook wel weer willen.
Jaaa joh van die blauwe met glitters erin. Van Tweety.
Ik vond het vroeger héél fancy on een eigen domeinnaam te hebben. Vooral een betaalde. Ik voelde me al superieur omdat ik skeere domeinnamen had die eindigden op .tk en .cjb.net, maar ik moest gewoon watertanden van het idee dat mensen gewoon domeinnamen op .nl, .net en .com hadden. Wat een tijden waren dat.
In principe wilde ik een .nl-domeinnaam, maar ik zou .net ook overwogen hebben vanwege sparkleysticker.net (Massa’s oude site).
Ik kreeg toen ik 12 was en al jaren op mijn blog zat te zwoegen (lol) van mijn vader een domeinnaam cadeau!! Dat was zoooo’n mooi cadeau.
Ik had een dekbed van Noortje gekregen bij mijn abbo. En was er zoooo trots op
Jaaa ik vond dat ook zo geweldig, deze hadden wij een keer:
Die verpakking alleen al vond ik echt te cool en die drie kleuren streepjes die eruit kwamen, ik wil dit nu weer
Misschien is fancy niet het juiste woord, maar ik vond zo’n clip met dreads eraan zoooo cool als kind. Dat je dan je haar in een hoge knot deed en daarop die dreads erin clipte
Een beetje dit effect
Ik vond vroeger wit (zacht) wc papier altijd heel fancy.
Wij hadden grijs schuurpapier, ik bedacht me laatst dat dat volgens mij niet meer bestaat? (behalve misschien bepaalde ecoversies) ik koop nog steeds het goedkoopste maar dat is wit tegenwoordig.
Dat bestaat helaas nog wel. Dit is het wc papier wat ze bij ons op mijn werk (een basisschool) hebben. Ik denk omdat daar nogal veel gebruikt wordt haha
De verpakking is idd al briljant! Tip: nog steeds te koop en vaak goedkoper bij de action of wibra <3
Een huishouden met een vader en een moeder.
Oh en gewoon een trap in huis, wij woonde in een flat.
Precies hetzelfde hier! Dat was zo gaaf en leuk. Ging mijn vader dan ook iedere keer updaten wat ik op mijn blog had geschreven, hahaha goede oude tijd
Of deze:
Zo hard om gezeurd en ik vond het echt prachtig terwijl dat toch echt een afschuwelijk lelijk ding is.
wat is het?
Haha, ook een soort lamp. Zelfde principe als die van @Bluebell denk ik maar dan in de vorm van bloemen en met een plastieken doos errond.
Een verkleurende tandenborstel! Ik had een rode die dan door de warmte van je hand geel werd op die plek.
Een klamboe boven je bed. Ik was zielsgelukkig toen ik dat kreeg.
Eindelijk weet ik iets voor dit topic!
liga doosjes en van die drinkbekers die je open kon draaien. Wilde ik altijd zo graag maar mijn moeder vond dat allemaal teveel werk. Liga’s waren al voorverpakt en ik kreeg altijd pakjes drinken mee. Boterham doosje had ik ook niet want ik at thuis in de middag.