Dingen die je als kind fancy vond maar het eigenlijk niet zijn

hahaha :joy: deze vind ik echt heel leuk!

1 like

Ja, de olie loopt er uit en dan blijft er zo’n flubbertje over dat langzaam oplost in het water. Als kind verwachtte ik er meer van denk ik haha

2 likes

Jaaaa ik wilde dit altijd doen, vond het zo fantastisch. Helaas mocht het van mijn moeder bijna nooit haha maar toch altijd blijven doorzeuren :sweat_smile:

1 like

Dit heb ik gehad toen ik mijn kaak brak! Moest ik elke week terug en gingen ze een paar van die schroefjes eruit halen. De eerste keer was ik nogal verbaasd toen de kaakchirurg kwam aanzetten met een schroevendraaier :sweat_smile:

Ik dacht dat skittles super de luxe fancypancy was. Wij kregen alleen skittles bij oma en die kwamen uit een speciale kast met daarin weer een speciale pot. Er was ook altijd voorraad dus voor mij was het echt de magische pot goud aan het einde van de regenboog.

Nu kan ik het zelf kopen maar doe ik het nooit want gatver wat is die troep zoet :joy:

3 likes

Bestaan deze dingen eigenlijk nog? Of heeft de bruisbal het ingenomen

1 like

Ik had ze eeeeeuwen niet gezien, maar ik zag ze vorige week opeens bij de Etos liggen!
En een tijdje terug had ik in Duitsland bij de DE een zakje gekocht voor m’n zoontje, maar in Duitsland lopen ze bijna overal mee achter dus ik vond het niet zo raar dat ze ze daar nog verkochten.

2 likes

Bitter

1 like

Ik wilde vroeger met meerdere mensen tegelijkertijd kunnen bellen net zoals bij Lizzy MCGuire.

Nu het met de smartphone allemaal erg makkelijk is, heb ik dat 1 keer gedaan, vond het rete irritant en doe het nooit meer :woman_shrugging:t3:

14 likes

Deze, die had je dacht ik bij de Aldi. Bij een vriendin van me hadden ze die en zij zei altijd tegen mij dat ik het niet mocht opeten maar er alleen aan mocht zuigen want ja het was heel speciaal. Of je moest het in de koffie dopen. Maar dat dronk ik niet, zij wel, dus dan kreeg ik een glas melk en daar moest ik het dan in dopen.

6 likes

hele ongezonde schoolkoekjes zoals koekjes van Prince.

2 likes

Haha, ik dacht ook eerst huh elektriciteit? Maar inderdaad, de smaak die je krijgt als je je tong tegen zo’n grote batterij met van die uitsteekseltjes houdt.

1 like

Hahaha zo mooi. Ik vind t nog knap hoe je moeder aan een kanten babypanty is gekomen.

7 likes

Ik dacht vroeger dat sneeuw op auto’s waarvan je zo mooi sneeuwballen kon maken (want: onaangeraakt) eigenlijk toebehoorde aan de eigenaar van de auto, en je er daarom voorzichtig mee moest omgaan; alleen als er op de grond geen betere sneeuw gevonden kon worden mocht het van de auto’s gepakt worden.

Dacht ik vorige week aan, toen ik in oostenrijk vloekend een halve meter sneeuw van mijn auto aan het wegvegen was.

34 likes

Ik dacht vandaag wel, niet zitten aan mijn auto kleine hufters.

14 likes

Ik vond dat vroeger wel altijd. Vond het echt niet leuk als andere kinderen dan sneeuw van mijn vaders auto haalden of uit onze voortuin, want dat was mijn sneeuw!!!

20 likes

Ja same!

Whaha klinkt alsof je dit vaker hebt gedaan in je leven :'d

Deze toetjes

Maar die zijn dus eigenlijk heel goedkoop

33 likes

jaaaaa hahaha, zo chique, omdat je dan een eigen bekertje had. Smaken super kunstmatig

1 like