Diamond Painting

Nou, ik heb me niet in kunnen houden hoor, ik ben aan de volgende begonnen.

Iets anders, ik zat me af te vragen hoeveel stukjes er nou in 1 zo’n painting zouden zitten. In welke orde van grootte zouden jullie schatten?
Laat het antwoord achter in de comments.

1 like

Normaal doe ik altijd de eene klaar en dan pas een andere.
Maar de 1e was een hele grote en ik was ze een beetje beu dus heb me een kleinere genomen zodat ik terug zin zou krijgen in de grotere.
Heb je een foto van je paintings waar je aan bezig bent?

Op je andere vraag geen idee. Ik ben heel slecht in schatten :smiley:

Dit is de eerste, die is wel voor driekwart af:

en dit de tweede, die ben ik netjes van links naar rechts aan het doen, dat is wel een mooi gezicht. Heb wel een beetje mn twijfels of je gaat zien wat t voorstelt alleen (lampjes tegen een donkere achtergrond), mss moet je het kunstwerk van een afstand bewonderen.

1 like

Eindelijk af. 35 bij 45 cm is eigenlijk toch wel groter dan leuk is. Had voor deze een light pad er onder liggen, dat werkt wel heel fijn.

2 likes

Die roos is zo mooi. Waar heb je deze gekocht?

1 like

Amazon.de!

1 like

Bij wibra hebben ze click n collect en Diamond Painting te koop, ziet er wel goedkoop uit maar misschien een tip

Mijn broertje heeft een diamond painting gemaakt voor m’n verjaardag haha, is hij weken mee bezig geweest tussen werk/studie door. Heb voor de grap een keer gezegd dat ik een groot “schilderij” wil van m’n hamster

17 likes

Ahh dit is zo lief!

Ik ben deze aan het maken. Ben inmiddels op de helft ongeveer. Wel echt veel groter uitgevallen dan ik dacht.
Ik vind het vooral ontspannend om te doen, maar wat moet ik er in hemelsnaam mee doen als het af is?!

3 likes

Ik was jullie nog het antwoord verschuldigd op de vraag hoeveel steentjes er in een painting zitten. Ik heb het uitgerekend voor een van 24 bij 33 en een halve centimeter. Het is schrikbarend en ontzagwekkend.

Drumroll… bijna dertienduizend: 12864

Ik vond jouw verhaal echt geweldig @Pillowfight, want toen ik wat youtube filmpjes bekeek hierover (research…) hoorde ik meer dan eens spreken over gemaakte diamond paintings als cadeau en dan dacht ik: dat is toch wel heel bijzonder als iemand met zoveel toewijding ontiegelijk veel dingetjes voor je op gaat zitten plakken.

1 like

@kattdeabreu je bericht is verwijderd. Soam is niet toegestaan op dit forum.

Hoi ik zag dat ze bij de action allemaal verschillende diamond painting dingen hebben nu. Wou het even tippen aan jullie haha

Gerda-up

Ik maak een schaap met lammetje, want proud sheeple.

5 likes