@josephv Je bericht is verwijderd. Je bent van harte welkom om gezellig mee te posten. Spammen en commerciële berichten zijn echter niet toegestaan.
Ik heb twee paintings besteld om ook eens diamond painting uit te proberen… Nu minimaal 3 weken geduld hebben
Wou eigenlijk gewoon bij de Action 1 halen om te testen, zag ze daar aaaaltijd liggen, maar ben bij 4 verschillende actions geweest en geen een heeft het nog
Ik ben vandaag begonnen aan mijn diamond painting van Action, is mijn allereerste. Was eerst even zoeken hoe het precies werkte (was nergens uitgelegd dat je dat plakspul in dat pennetje moet duwen) maar toen vond ik toevallig een YouTube filmpje hierover. Vind het nog wel een gedoe met zoveel verschillende kleuren steentjes en ik ben bang dat ik de helft ga kwijtraken. Heb er al wat laten vallen namelijk, dus ik hoop dat er wel wat extra steentjes bijzitten.
Gebruiken jullie speciale bakjes oid om al die steentjes in te bewaren? Het is vrij onhandig en niet te doen om op te ruimen zo.
Ik gebruik deze soort van tiktac doosjes.
Dinsdag en woensdag is het amazon prime day dus misschien dat ze dan nog wel goedkoper te krijgen zijn
Ik heb deze ook van Bol, werkt erg fijn!
Ik heb net m’n eerste diamond painting af, vind het echt leuk om te doen. Ik heb al twee nieuwe liggen en moet nu kiezen welke ik ga doen. Besteld bij Ali (22-9) en afgelopen woe/don binnen.
Ik had een pillendoos van de Action, maar die hebben ze helaas niet meer. Misschien dat je zoiets ergens nog goedkoop kan krijgen? (7x4 vakjes)
Bedankt voor de tip! Heb 'm net voor 10 euro incl verzenden gekocht.
Ik heb m’n allereerste af. 40x50, bezig vanaf april. Ik vind het echt mega satisfying om die steentjes netjes naast elkaar te plakken.
Ik heb ook zo’n zelfde soort doosje gekocht. Zelf heb ik die hier vandaan
Binnekort ga ik beginnen aan diamond painting kerstkaarten!
Aliexpress! Maar dat is niet perse een aanrader hoor haha, duurt hele tijd voordat je het in huis hebt. Maar ik ben bij Nederlandse webshops altijd bang dat zij 't oorspronkelijk ook van ome Ali hebben en dat ik 10 euro te veel betaal, dus uiteindelijk kies ik toch weer voor Aliexpress.
Als je echt heeeele mooie wilt kopen die kwalitatief ook goed zijn, maar wel duur: diamondartclub.com
Ali, homfun. Vrij snel zijn die ook.
Ik vind het fascinerend hoe serieus sommige mensen dit nemen. Kwam terecht op een video van bijna twee uur! over het organiseren van alle diamond painting spulletjes.
(ja ik heb er ook één)
Wow dat is inderdaad nog veel!
Ik zag laatst ergens een pennetje voorbij komen waar je meerdere steentjes tegelijk mee kan pakken/opplakken. Misschien is dat een idee?
Haal jij de folie overal tegelijk weg? Droogt het dan niet uit?
Ja ik weet het, ik heb ze voorbij zien komen toen ik me ging verdiepen in dit fenomeen. Maar ik houd mezelf voor dat het een soort mindfulness oefening is en dat dat dan niet efficiënt hoeft. Maar mogelijk verander ik nog van gedachten hierover.
Nee hoor, dat was alleen voor de foto
Hebben jullie tips voor aliexpress shops waar de diamond painting echt in een (nette) verpakking wordt geleverd? Heb er een tijdje terug een besteld en die had geen verpakking, dus dat is niet echt leuk om cadeau te geven.
Maken jullie altijd je painting af voor je met een andere begint, of doen jullie er meerdere tegelijk? Ik zit in hevige twijfel of ik het mezelf toe zal staan om met de nieuwe te beginnen…