Deel je dromen

Ik heb al 2 nachten zulke levendige dromen die ik ook nog eens kan sturen. Vannacht droomde ik dat ik dronken ging joyriden in de auto van mijn directeur. De dag erna in mijn droom voelde ik me heel schuldig en was ik bang voor de consequenties maar hield ik mezelf steeds voor dat het een droom was dus er geen consequenties waren. Tot ik in m’n droom een mail van HR kreeg met de vraag of ik dit normaal vond. Ik werd helemaal confused wakker en heb eerst m’n mail gecheckt. Schrok me helemaal dood toen de eerste van HR was :sweat_smile: En toen werd ik echt wakker. Wtf. Een droom, in een droom, in een droom.

(Gelukkig is de kerstborrel gecanceld dus kan er niet vandoor in de auto van de directeur)

5 likes

Nou droomde weer eens over achtervolging en moord. Er was een moordenaar en die wilde mij te pakken krijgen, we waren in een soort gebouw in Amersfoort of Rotterdam en ik was aan het rennen en rennen en trappen af en op en deuren door om hem af te schudden en het lukte maar niet, hij zat me telkens op de hielen. En toen was ik zo moe, lukte me niet meer. En toen ging ik dood.