De villa

Om bij te praten over dit tv programma wat vanavond begint. Een nieuwe guilty pleasure.

Bij De Villa draait het om acht vrijgezellen die via de computer aan elkaar gematcht zijn. Ze verblijven een week met elkaar in een prachtige villa en ontdekken daar of ze echt bij elkaar passen en dat ze als stelletje het huis verlaten, of dat ze alsnog als single de deur uit lopen.

Voor degene met Videoland daar staan al twee afleveringen op. Ik ga ook kijken wanneer ik tijd heb.

1 like

omg yesss komt dit terug? ik ga kijken.

Ja ik wil net zeggen, dit is een oud concept toch? Was vroeger op MTV volgens mij

Ik ben nu de eerste aflevering aan het kijken, vind het nu al heerlijk.

Edit: en de voice-over klinkt heel bekend maar ik kan het niet helemaal plaatsen (ik dacht eerst Bram Krikke lol)

1 like

Oh nou ik lees net dat het wel Bram Krikke is :joy: had het niet achter hem gezocht en zijn humor bij dit programma mag wel wat droger wat mij betreft. Wel heel leuk voor hem.

Net de eerste aflevering gezien. Ik heb er geen woorden voor :joy:

Ik heb hem inderdaad ook net gezien. Wat een types allemaal. :sweat_smile:

1 like

Ik dacht dat het een beetje zoals dat MTV programma zou zijn. Weet niet meer hoe dat heette maar dan gingen er spotlights aan voor ieder koppel dat de digitale match gevonden had ofzoiets. Dit is echt heeeel anders. Wel vermakelijk :joy:

1 like

Are you the one?

Dat was ongeveer zoiets dacht ik.

1 like

Maar dat was wel verspreid over meerdere afleveringen toch? Als in 1 seizoen met dezelfde mensen. Nu zijn het iedere afleveringen 8 nieuwe. Maar misschien haal ik programma’s door elkaar hoor, zou zomaar kunnen :sweat_smile:

1 like

Wtf is dit voor programma :joy::joy:

1 like

Ik heb het na 15 minuten afgezet, nou dan is het ernstig :joy:

2 likes

O m g

Die Steve dat kan toch niet echt zijn? Wat een engerd, spoort echt niet.

Is dit een soort ohoh cherso maar dan dat ze nog moeten daten in die villa?

Waar kijk ik naar?

Alsof ze het afvoerputje van mensen die niet door de selectie van ex on the Beach en Temptation Island hebben opengetrokken

14 likes

Haha jullie reacties… toen ik de reclame hiervoor zag, dat ze mensen zochten, moest ik ook meteen denken aan Are you the one. Dat is 1 van m’n favoriete programma’s van MTV dus dacht er nog aan me op te geven… Ehm nope, blij toe als ik t zo lees! Maar alsnog ga ik kijken

5 likes

Hahahah ik ook, zegt echt wat want ik hou echt van trash tv.

4 likes

Ja same here :joy: