De Verraders

Zie je ik ben niet de enige! @kleinmaargroot

2 likes

Ik geef het vanavond nog 1 kans maar vond het wel tegenvallen en snap er nog helemaal niks van.

En ik weet zeker dat er mensen zijn die wel hebben gekeken aan tafel of op zijn minst iets hebben gemerkt toen Tijl bij diegene naast hem/haar stopte. Lijkt me ook onmogelijk dat niemand iets merkt als ze alle 3 tegelijk weg zijn om te overleggen.

Ik denk dat Tijl bij meerder mensen stopte om verwarring te zaaien en om te voorkomen dat het opvalt. En wanneer de 3 samen komen zit iedereen op zn eigen kamer volgens mij.

Ik hou echt van het spel weerwolven en daar is dit duidelijk op gebaseerd. Maar ik vind de uitwerking best tegenvallen. Ze hadden echt iets tofs kunnen doen, maar ik vind het best saai en de aflevering duurt te lang. Zeker voor een commerciƫle zender vind ik het programma wat lauwtjes.

Jezus gaan ze iedere ochtend kleffen en knuffelen. Niks voor mij

2 likes

Ah ik ben ook geen ochtendmens nee

1 like

Bij mij zouden ze elke ochtend denken dat ik ben vermoord, omdat ik gewoon pas om 1 uur kom aankakken hoor.

Oja en ik zou ook niet wachten met vretten tot iedereen er is hoor, het duurt veel te lang.

8 likes

Dit programma is zoooooo traag! Zijn ze nou serieus al 10 minuten bezig met hoe iedereen binnenkomt voor ontbijt?

3 likes

Het duurt lang en het is eigenlijk ook niet zo leuk, maar mijzelf kennende ga ik toch alles kijken omdat ik wil weten wie er overblijven. :joy:

7 likes

Ik vind Steven echt wat sneuiigs hebben. Vorige afl was hij ook de pispaal

4 likes

Ik moet hem ook niet, sorry kan er niks aan doen :joy:

2 likes

Ik hoop toch wel dat er meer dan 2 mensen uitgaan vandaag? Anders duurt het echt eindeloos

Ben verliefd op holly

2 likes

18 man, 2 per aflevering zou 9 afleveringen zijn. Dus zou zomaar kunnen.

Gvd wat een hel

Ohneeeee ik heb echt een zwak voor Steven! Lijkt me echt zoā€™n lieve jongen :sweat_smile: maar ik vind Francis ook leuk, dus ik ben Ć©Ć©n en al impopulaire mening

6 likes

Die FILM heette het gouden ei. Mijn literaire hart huilt.

2 likes

Halloooooo in de kist liggen doe even normaal

Echt hell nahhhh dat ik dat zou doen. Die hoogte prima, zonder twijfel.

2 likes

Hahaha ja denk ook lief hoor! Maar hij heeft zoiets hulpeloos

Je kan mij gelijk laten liggen in die kist en de aarde er bovenop maar goed

Ik kan me echt relaten aan Francis volgens mij ben ik ook zo irritant

1 like