De Verraders

Diederik heeft zich wel zwaar in de kijker gespeeld nu

Van de ~connectie~ bij Tempa naar de ~energieverandering~ bij de Verraders :tired_face:

2 likes

Wat een rijk tv-jaar!!

1 like

Laatste half uur haakte ik af, lukte me niet meer. Heb ik wat bijzonders gemist?

1 like

Ik ben ook afgehaakt nadat de reclame begon… zo weinig actie en alleen maar gepraat… Ik ga volgende week niet meer kijken. Vond er weinig aan.

2 likes

Dit programma kan denk ik alleen nog iets worden als er opeens nog een twist inzit ofzo, dat er stiekem nog een uberverrader oid is die de kijker ook niet weet (ok ok da’s dan gewoon de Mol)

Anyway, dit samen met die saaie Ik Vertrek maken dit wel echt een jammere zaterdagavond :disappointed:

Aaah kak! Ik vertrek ook saai? Die wilde ik morgen terugkijken :rofl:

Stel dat ze wel een van de verraders verbannen IPV een getrouwe… Maakt dat dan nog uit voor het spel?

Denk het wel want als alle verraders verbannen zijn hebben de getrouwen vrij spel om zilver te verzamelen, of wat de dan ook moeten verzamelen :joy:

Ja maar dat hebben ze nu ook toch? Want de verraders kunnen ook de pot winnen dus het is niet net als in WIDM dat ze de pot zo laag mogelijk moeten houden. Dat vind ik ook zo raar

Ja precies, dat is wat ik dus ook niet snap.

Het is volgens mij juist de bedoeling om alle verraders eruit te stemmen.

Ik ging er geheel blanco in, maar ik vond 't leuk!! Maar ik vond de weerwolven van wakkerdam ook altijd een leuk spel om te doen hahahaha. Ben benieuwd of er nog meer elementen uit de spel naar voren komen, waar daar had je volgens mij ook een burgemeester en nog wat rollen die een speciale actie hadden?

1 like

Ik vond het ook best leuk eigenlijk!

Ja ik hoop ook op nog meer verrassingselementen! Die schilden waren er een mooi begin

Ik keek net RTL Boulevard en daar zeggen ze dat Gaby furieus (?! Of iets anders wat daarbij in de buurt komt haha) is omdat ze er gelijk uit is gestemd. Ze wilde niet reageren tegenover Boulevard en ze hebben de afl gisteren met een groepje deelnemers bekeken en daar kwam ze ook niet… dit moet best even geleden opgenomen zijn, maar nog steeds boos dus :sweat_smile: Of ze is helemaal niet boos en ze heeft gewoon geen zin om te reageren en Boulevard maakt daar drama van, die kans zit er ook in.

11 likes

Ik heb het vanochtend teruggekeken en vond het echt tegenvallen. Vond het een beetje langdradig, dus heb het laatste half uur niet meer gekeken

1 like

Ik ben dit aan het teruglezen maar duurt dit programma nou zo lang?

1 like

Ik had beetje het gevoel dat ik naar een bedrijfsuitje zat te kijken. Ik vond het allemaal wat chaotisch overkomen, maar geef het nog wel een kans

14 likes

Oh impopulaire mening zie ik, maar ik vond het al wel een leuk programma! Ik vond ook dat Tijl het goed deed. Ik vind het een verademing met Rik van WIDM die in elke zin 3 pauzes laat vallen. Al die BNers zeggen me niks, maar vind Francis heel leuk. Heerlijk dat zij zo lekker zichzelf is

6 likes