De Verraders

Hahahaha nice dit. Samantha gaat voor Kees en Kees gaat voor Samantha, love it!

Ik vind Samantha echt irritant

14 likes

Mooi dat er nu tenminste een beetje leven aan die tafel begint te komen tijdens de verdenkingen.

Hoop alleen dat Tijl niet te veel gaat sturen

1 like

Het blijft uiteindelijk toch lafjes, jammer.

huh wat doet zij

Haar eigen graf graven.

10 likes

Te obvious

1 like

Toch jammer, Steven was wel een toffe kandidaat.

2 likes

:sparkles:magic :sparkles:

3 likes

Bah wat is Cees onsympathiek

1 like

And the Oscar goes to!

2 likes

Na de leuke aflevering van vorige week was deze helaas weer vrij saai.

Ik vind Samantha ook gewoon echt geen leuke verrader
 heel arrogant en denkt dat ze iedereen heel goed heeft misleidt terwijl er juist allemaal mensen haar nu doorhebben.

19 likes

Ik hoop dat ze eruit gaat volgende week, ik vond haar echt niet leuk vandaag.

1 like

Ooh ook verdacht dat Samantha van gedachten verandert wat haar opvallend maakt bij Chantilla en Francis Ă©n ze beschermt daarmee Kees heel opvallend. Als C & F dit goed doorhebben kunnen ze er zo 2 ontmaskeren. Ik vind Holly trouwens heeeeel slecht acteren :joy:

3 likes

Haha ja eens over Holly. Vanaf het begin af aan al, haar maniertjes vind ik heel doorzichtig.
Ik vind de kandidaten bijna allemaal niet leuk (meer). Samantha en Kees te arrogant, Loiza wil iets te leuk doen, Barbara, Loek en Chatilla vallen me gewoon niet op. Ik vind vooral loek en chatilla saaaai. Holly, Francis en Abbey vind ik nog wel leuk maar niet bijzonder of zo.

1 like

Ik vind alleen Francis leuk.

Ik had het spel leuker gevonden als er niet een verrader bij was gekomen.

1 like

Ik vond hem eerst een beetje sneu. Maar toen hij gisteren zei dat “de auto met de vrouwtjes” natuuuuurlijk verkeerd was gereden “want ja moeilijk met links en rechts” vind ik hem gewoon een seksistische lul.

2 likes

Ze hadden Francis erbij moeten vragen :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like