De Verraders

Ja echt dom, was sowieso overduidelijk dat Diederik eruit zou vliegen dus je maakt jezelf alleen maar verdacht

Mooie wending.

1 like

Haha zo leuk dit. Samantha wordt echt gek

1 like

Pff ik hoopte dat Samantha er gauw uitging en nu wordt ze misschien verrader :weary:

5 likes

Vind dit wel steeds leuker worden, twijfelde bij de eerste afleveringen een beetje.

Goeie twist dit!

Oh jongens ik heb mij kapot gelachen om Steven deze aflevering hahahhahaha

8 likes

Toen Steven en Loiza die grot binnenkwamen zag je op de muur de naam Herman gekerfd staan. Misschien kijk ik teveel WIDM maar dacht meteen: tis een hint naar Holly!!!

Ik vind tot nu toe iedereen nog wel leuk behalve Diederik en die basketbal vrouw waarvan ik de naam niet kan onthouden.

2 likes

Gelukkig, ben niet de enige! Heb ook telkens haha ze zitten op die en die maar die is het toch niet. Hier kan je natuurlijk gewoon de verrader er uit gooien… dat gaat niet bij widm. En ik bleef haar maar Chantilly noemen maar dat blijkt ijs van de appie te zijn :sweat: Ze heet Chatilla

Ik weet ook niet of dit nou zo’n goede zet is. :stuck_out_tongue: Ik snap de twijfel.

Nog steeds geen beleg.

3 likes

Die K/Cees is echt zo fucking onsympathiek

1 like

Jemig wat snel alweer reclame

1 like

Jaaa ik ook. Maar aan de andere kant: ze kan de andere twee er niet bij lappen want dan valt dat ook weer te veel op denk ik?

Ja dit is nieuw toch? De eerste weken kijkers binden door pas laat reclame te doen en nu de kijkers eenmaal binnen zijn gewoon na 15 minuten alweer reclame

1 like

Ik zou in elk geval één van hen sowieso voor de bus gooien om je vertrouwenspositie te behouden.

Ja dat is waar. Kees mag haar in ieder geval heel graag :joy:

Francis heeft het helemaal door. :smiley:

1 like

Haha ja dat was duidelijk. Maar ik ben van gedachten veranderd: ik zou nu Samantha voor de bus gooien. Geen goeie actrice :sweat_smile:

4 likes

Haha dit nummer bij de rijstijl van Francis. :joy:

5 likes

Backstabbing bitchmodus on.

5 likes