Die preview voor vanavond vond ik alweer zo irritant. Francis zegt dan zo dramatisch “dit heb ik
nog niet eerder meegemaakt” nee joh het is ook seizoen 1. En toch ga ik zo weer kijken
Jongens die ontbijtzaal. Ik zie alleen maar onaangetaste grote broden en fruit, supernep haha. Waar is het beleg
Plz niet Loek
O jee Sinan op Diederik
Haha ja en op 1 zo’n plank 1 zielig croissantje en 1 chocoladebroodje, voor de rest alleen maar hele broden, cake en fruit.
En echt mini koffiekopjes, dat is nog het heftigst
Yesssssss
En dan gaan ze nu naar het echte ontbijtbuffet zeker haha
Mag hopen dat ze hierna nog normaal eten krijgen ipv droog brood en mini kopjes koffie
En anders is het tactiek van de productie om iedereen hangry te krijgen
Als je dit zo hoort dan hangt Diederik vanavond.
Waarom heeft Tijl altijd z’n jas aan
Denk dat ie er niet meer uit kan komen, want het lijkt zo strak te zitten haha
Ja en hij heeft onder z’n strakke jas steeds een veel te strakke zwarte coltrui dus snap dat ie z’n jas liever aanhoudt
Saaie opdracht. Ik kijk liever naar die gesprekken over wie ze verdenken
Edit haha nu is Steven nog meer de pispaal van de serie
Vind het ergens ook een beetje zielig voor hem ofzo? Voelt ook een beetje alsof ie veel te onzeker/ongemakkelijk is voor zo’n programma maar gepusht is door z’n management ofzo
Jaa inderdaad! Echt een heel ander type dan de andere deelnemers, die lijken zich echt heel comfortabel te voelen zo voor de camera
Hey Tijl heeft z’n jas uit!!!
Die opdrachten zijn niet echt van toegevoegde waarde. Een saaie opdracht per aflevering
Ik vond die van vorige week wel leuk met die angsten, maar deze aflevering is heel saai