De Verraders

Haha Tijl gaat nu gewoon mensen aanwijzen om verdenkingen te uiten. Beter

1 like

OK ik vind het slim dat ze de schilden eruit willen spelen, maar zeg dat dan ook gewoon?

Maar ik vind hem nu te veel sturen. Hij moet oppassen dat hij niemand verraadt (hi ha ho)

Ja jeeetje dat iemand van die drie waterdrinkers er dan uitgestuurd kan worden? Heel sturend!

Dit programma zou toch veel leuker zijn als de verraders de opdrachten zouden moeten saboteren Ă  la WIDM en dat de verrader als die zou winnen de zilverstaven krijgt die niet zijn verdiend tijdens de opdrachten. Dan kun je nog opletten wie er loopt te mollen tijdens de opdrachten

8 likes

Het programma zou vooral leuker zijn als de verraders niet bekend waren bij ons. :stuck_out_tongue:

3 likes

Maar hoe zou je dan kunnen weten wie het is? Want ze ‘mollen’ niet.

1 like

Maar dan nog. Ik vond weerwolven altijd al een stom spel omdat je die keuze wie je vermoordt zoo irrationeel maakt, er is nauwelijks een spelelement, alleen maar random killen

Oke ik stop al met kijken

1 like

Ja idd, nu is het gewoon een groep semi-bekende Nederlanders die lekker een weekje in Limburg chillen in een kasteel en soms even mogel abseilen of een trap oprennen. En vond die 20 minuten in die kist ook wel heel lafjes. Maar ik moet ook gewoon stoppen met kijken en anders niet zo zeiken (he dat rijmt)

Maar dit vind ik op zich nog best leuk. Ook omdat je dan niet zo met die montage zit wat bij WIDM altijd zo is

Ik vind dit wel echt een goede suggestie. Wat een gemiste kans van rtl

1 like

Net als bij het weerwolfspel door verdenkingen, reacties, theorieën enz.
Ik vind het ‘meedoen’ toch leuker dan zoals nu toeschouwer zijn.

2 likes

Ik vind het wel jammer dat Edson eruit is. Volgens mij is hij Ă©Ă©n van de weinigen die het spel goed begreep en een beetje door had wat er gebeurde

2 likes

Ik ben vooral benieuwd wanneer ze eindelijk een verrader te pakken gaan nemen. :stuck_out_tongue:

1 like

Zal eens kijken hoeveel €€€€ rtl wil geven voor dit briljante idee!

2 likes

Hahahahaha ja even Peter van der Vorst een berichtje sturen :ok_hand:

1 like

Ik vind Steven ook leuk. Maar heb sowieso een zwak voor familie Kazán sinds Groeten uit de Rimboe😆

1 like

Ik snap het spel nog steeds niet. Wanneer heb je nou gewonnen? En waarom zou je in godsnaam een verrader eruit stemmen? Want dan word jij er weer uit gegooid.

1 like

Waarom zou je eruit gegooid worden als je een verrader eruit stemt? Of die verrader ligt eruit (en kan jou er niet uit gooien) of als hij/zij niet genoeg stemmen krijgt wil diegene jou er niet meteen uit hebben, want dat valt veel teveel op. Daarom kozen de verraders er vorige week voor om Gertjan eruit te knikkeren en niet Sinan (die een verrader verdacht). Gertjan zat overtuigend op Francis, dus probeerden de verraders haar zo verdacht te maken. Als ze Sinan hadden gekozen had dat teveel opgevallen en was Diederik als verrader verdacht geweest.

Vroeg of laat word je alsnog wel eruit geknikkerd. Misschien niet direct de eerstvolgende eliminatie maar grote kans dat het wel snel daarna gebeurt. Ze overwegen nu ook om sinan eruit te gooien, maar de reden om het eventueel niet te doen is omdat er al verdenkingen zijn op sinan en hij mogelijk al door de rest eruit wordt gestemd.