Dames met een maatje meer

Ik droeg altijd van die korte broekjes onder rokken en jurken, dat was toen al de uitvinding van de eeuw, maar alsnog te warm en te strak.

Nu deo tussen m’n benen gedaan, wat een verschil. Laf it!! Wat een tip van Edith (sizenotmather). Kan t jullie allemaal aanraden.

Absoluut een aanrader inderdaad! Ik was het vorige keer vergeten en had meteen alweer de pijn.

Ik heb het idee dat het met het extra gewicht van mijn lichaam nog warmer is. Ik voel me zo geïsoleerd. Om af te koelen moet ik echt koud douchen, anders blijf ik zo heet.
In de winter heb ik dat ook met de kou, dan blijven de delen met veel vet zoals mijn bovenbenen ijskoud totdat ik warm kan douchen.

2 likes

Wat voor soort deo doe je erop? Ik denk een roller (spray lijkt me zo gek)? Heb je nog een speciale?

Ik draag broekjes en dat vind ik opzich prima, maar dat werkt niet als je gaat zwemmen.

Odorex 0,0 in spray, en de dove stick. Heb beiden getest, en werken top!

1 like

Ik antwoord even voor mijn beurt. Ik deed altijd odorex roller, maar tegenwoordig doe ik ook vaak een spraydeo. Met sprayen moet je wel even oppassen dat je het niet ergens sprayt waar het oncomfortabel wordt :grimacing: Maar je hand even voor gevoelige delen leggen is voldoende. En ik zou persoonlijk gaan voor iets voor de gevoelige huid/geen alcohol.

Deo op je gezicht, wel liefst roller, doe ik ook nog wel eens tegen veel gezichtszweet.

Ik doe dit nu sinds 2 dagen en wat een vrijheid. Ik had altijd er geen vertrouwen in maar ik doe die rotbroekjes nooit meer aan hahaha.

Groot gelijk, veel te warm hoor😰

Ik gebruik ze nu als broekje soms in huis, hebben ze toch nog een doel :grin:

Dit jaar is eigenlijk het eerste jaar dat ik dus een kort broekje onder een jurkje doe en moet zeggen dat ik die van de msmode toch wel echt heel fijn zitten. niet te strak of iets! Lubberen ook niet super erg uit.

Krijg je met deo geen plakkerig/glibberig/vettig gevoel tussen je dijen/benen? Ik zweet daar sowieso al enorm veel en vind dat altijd een naar en vies gevoel. Zo nattig! Heeft iemand ervaring met Bandalettes? Bijv die van de hema?

1 like

Bandalettes heb ik ooit 1x 1 sec gedragen maar ze rolde af enzo heel irri.

2 likes

Ik heb geen chub rub meer. Denk dat ik er blokken eelt heb hangen

2 likes

Oh nee zo jammer, draag nu van die broekjes maar die bandalettes vind ik dan net wat charmanter ogen zeg maar (je ziet ze niet maar oke)

1 like

Door dit kom ik ineens op een idee. Bestaan er geen grote blaren pleisters… meestal rub je idd op de zelfde plekken. Als je daar van die grote blarenpleisters plakt miss dat dat werkt…

Ik heb dat een paar jaar geleden geprobeerd met van die supergrote vierkanten pleisters maar die lijm loste best snel op door mn beenzweet en die randjes gingen opkrullen. Maar het werkt wel tijdelijk!

1 like

Ik draag zelf de body control broekjes van anni rolfi onder jurkjes en rokjes. Maar met dit weer is alles te warm. Heb ik een korte broek die lang genoeg is dat het niet schuurt maar aan de bovenkant ‘paperbag’ is zweet ik daar weer extra als een gek. :expressionless:

Aah nicee. Voor fijne onderbroeken moet je bij de primarkt zijn. Ik heb van die onderbroeken in een setje van 3 in maat xl (ik heb ook maat 50) en die zijn zo fijn. Lekker rekbaar en ze zitten hoog.

1 like

Ja primark!! Ik weet niet precies welke maat ik heb van broeken want dat is overal anders maar ze hebben daar grote lekkere onderbroeken. En sloggi! Maar dat is duur

Ik koop ondergoed bij Marks and spencers online. Is wel echt aan te raden.
Ik heb nu een soort boxer aan met kanten randjes en hoog genoeg waardoor het als broekje door kan nu.

1 like

Ja! Van de Hunkemöller. Erg fijn en zakken niet af, wel een rare maatvoering: m/l en XL/xxl

Ah thanks! Gemixte ervaringen dus, maar misschien dan wel het proberen waard!

1 like