CrossFit

Ik gebruik dezelfde als @ARIZONA! Werkt perfect. Ik werk de boel na het douchen even bij als het nodig is.

1 like

Ja dit werkt top inderdaad, ik ben soms alleen een beetje te enthousiast en ga iets te ver door… Maar dat is er zo weer aangegroeid haha

Ik heb me ingeschreven voor de Buddy Dutch, doen er meer mensen hier mee?

Ik had er nog nooit van gehoord maar wat leuk, wanneer is dat? (of is het al geweest haha, zo ja; hoe ging het?)

Ik heb afgelopen 3 maanden heel braaf elke week strength lessen gevolgd met benchen en squatten en het is zo motiverend wat voor sprongen je dan maakt! Mn bench is van 47 naar 62 gegaan en (low bar) back squat van 75 naar 95 :anguished: Vorige PRs waren wel van een jaar geleden en ben sowieso wel fitter dan toen, maar wel echt heel leuk om te merken!
Focus voor de komende tijd wordt weightliften denk ik, dat doe ik nu echt te weinig.

1 like

De qualifiers zijn eind november/begin december en als je door bent is het het weekend van 12 februari de wedstrijd op locatie. Omdat we ons ingeschreven hebben voor de scaled (ik kan geen pull ups), liggen de gewichten laag, dus wij hebben nu vooral de focus op conditie.

Wow wat een verbetering! Echt zo fijn als je eindelijk progressie merkt.