Coronavirus

Malariatabletten kunnen hele nare bijwerkingen hebben, maar dat is zeker niet bij iedereen! Ik heb er zelf echt niets van gemerkt en mijn vriend ook niet, ik ken wel mensen die er meer (en raar) van hebben gedroomd toen ze de pillen slikten. Maar bij hen was het meer opvallend dat het bijzondere dromen waren, dan dat ze ergens last van hadden. Je schijnt er ook echt ziek van te kunnen worden als in misselijk/overgeven, maar ik ken (nog) niemand die dat heeft gehad. Er is dus geen peil op te trekken haha

1 like

Oh ik spot nu de eerste treinreiziger met een mondkapje maar ook van die latex handschoenen. Ziet er een beetje vreemd uit maar vooral ook opvallend dat er niemand bij in de buurt gaat staan. Hij heeft zeeën van ruimte op een mega druk station :thumbsup:. Deze tatta weet wel hoe hij in de spits moet rijden :joy:.

53 likes

Ja zag ook iemand met een stofmasker op waar niemand naast ging zitten

Ik vlieg vandaag naar Rome! Lekker rustig daar nu. Weekendje is al 6 weken terug geboekt en ik ga hem echt niet annuleren door al die paniekzaaierij.

14 likes

Ik snap dat niet. Zo je best doen met (ineffectieve) maatregelen tegen Corona, terwijl je morgen ook onder een bus kan belanden.

Samenvatting

Behalve als je een zwakke weerstand hebt natuurlijk. Ik neem zelf ook veel Corona-maatregelen maar ik werk dan ook met een zwakke doelgroep. Voor mezelf maakt het niet zoveel uit.

Ik hoop het voor je, heeft het toch z’n voordelen he. Ik was afgelopen weekend in Parijs. Had ook gehoopt dat het rustig zou zijn maar het was gewoon super druk. En zelfs nadelig want bijvoorbeeld het Louvre was zondag gesloten door Corona.

Haha ja maar dat kun je bij alles zeggen toch? “Waarom drink/rook je niet of gebruik je geen drugs? Je doet zo voorzichtig maar je zou morgen ook onder de bus kunnen liggen”

4 likes

Ik sprak iemand die vorige week in Florence was en daar was ook alles gesloten en hing een grafstemming zei ze.
Nu is mijn topografische kennis om te janken dus geen idee of de kans dat dat in Rome is er ook is.

Ik was ooit eens in Dublin en toen was er een “sneeuwstorm” en moesten we 4 dagen langer blijven maar in die 4 dagen (en de dag ervoor ook al) was alles dicht behalve wat supermarkten en reden er geen treinen. Zo kut was dat. 4 dagen in het hostel beetje Netflixen en lezen

Mijn god zeg, als je al geen hekel had aan Vindi’s… Snap echt niet hoe je het in je hoofd haalt om massaal toch op vakantie te gaan naar een ‘code oranje’ gebied in verband met Corona. Dat je je niet bekommert om je eigen gezondheid is tot daar aan toe, maar dat je ook nog anderen onnodig mogelijk in gevaar gaat brengen :hot_face: Ben benieuwd wat de maatregelen zijn van de GGD.

25 likes

Wil je laten weten hoe Rome was?
Ik ga namelijk volgende week erheen en ik ben heel erg benieuwd of bijvoorbeeld musea dicht gaan door dit.

Hahaha! Ja, hopelijk stuurt de GGD ze daar naar toe :stuck_out_tongue:

Ja moet eerlijk zeggen dat ik wel zo denk :joy:

Heb je een nieuwe baby? Haha dit klinkt zo een beetje gek, maar een kleintje? Of misschien noem je je kind van 3 (zoiets denk ik?) ook baby, kan ook :stuck_out_tongue:

Hij is sinds vandaag geen baby meer maar gisteren nog wel! Ligt aan wat je met nieuw bedoelt. Hij is iig zgan!

13 likes

Haha! Of je weer een kleintje had, maar dit is ook best klein. Hoeveel kindjes heb je nu in totaal? Beetje nieuwsgierig :stuck_out_tongue:

1 like

Dat heeft geen zin, want het coronavirus is geen geldige reden om te annuleren. Zelfs niet als er een negatief reisadvies geldt.

Drie🤣

1 like

Etos, schandalig gewoon.

23 likes

Etos zou zich diep moeten schamen

5 likes

Hoorde trouwens gisteren van een stel dat nog even op wintersport wilde en naar Noord Italië gaat aankomende week. Ik vind dat toch raar, ze doen er heel luchtig over (‘we zijn toch in de buitenlucht’) maar waarom persé daarheen gaan, zeker als je nog niet geboekt had. Vind dat je dan toch een risico neemt, niet eens voor jezelf maar juist ook voor anderen.

4 likes