oh my god je maakt het alleen maar erger.
moedervlekken onverzorgd? doe normaal joh
Afleidend. Ik had het over die tandkleur die onverzorgd lijkt.
Ik verzin dit niet hoor, ik ken mensen die dat echt vinden. Een kennis van mij heeft zelfs een grote moedervlek op haar gezicht laten verwijderen omdat ze het zelf echt afschuwelijk vond, terwijl ik het helemaal niet opvallend vond.
wel lief die foto van max in de kast
Jeetje. Ik vind het echt heel raar wat je nu allemaal zegt, maargoedâŠ
Hear hear. Exact ons probleem. Nieuwbouw woning & overbrugging en huis moet over 4-5mnd in de verkoop. Eng eng eng
HAHAHAHAH dit was me nog niet opgevallen joh
Ik heb vanuit mijn huis al twee dagen op rij makelaars&fotograven gezien. Weet je zeker dat ze helemaal niks meer doen?
Ik heb zo een intense werkweek gehad en zo uitgekeken naar rust⊠moet ik mijn rust nu niet gaan verpesten door alles bij te gaan houden over Corona⊠herkennen jullie dat? Ben ook vaak de enige die allerlei nieuwsberichten doorstuurt naar anderen . Zit ik in een Corona bubbel ofz
Straks weer lekker borrelen via FaceTime met vriendinnen, scheelt dat zij er allemaal iets minder druk mee bezig zijn en ik zal niet de Corona journalist uit gaan hangen
Ik zit mezelf weer eens helemaal gek te maken. Keelpijn, beetje drukkend/pijnachtig gevoel op mân borst en kortademig. Maar ik kan het mezelf net zo goed aanpraten omdat ik deze periode zo lastig vind. Pfff
In het huizentopic gaat t er ook over.
Wij hebben nu dus idd 2 huizen en de overwaarde gaat dus in het nieuwbouw huis⊠dus fingers crossed
Ik bedenk dan maar altijd dat het een ontzettend dure grap is om bijvoorbeeld van die facings op ten duur te vervangen en dat sommige mensen misschien dan ik de verre toekomst, afhankelijk van het materiaal, niet eens meer het geld hebben om er voor de tweede keer wat âmooisâ van te maken.
Engeland nu ook een lockdown, die zijn wel snel van idee veranderd of vergis ik me nu?
People are so dumb
Ik lees âalleenâ dat ze pubs etc sluiten, maar dat is geen lockdown. Of mis ik iets?
Ja, had het er vandaag met mijn collega over. Dat je wakker wordt en beseft: dit gebeurt echt. Heel raar.
Ik ben zo blij dat ik nog met mijn paard mag gaan wandelen (buitenrijden) in België.
Wordt gelukkig als een noodzakelijke verplaatsing gezien en een paar uur uitwaaien in het bos is ook super ontspannend.
Ik ben wel niet normaal zoveel joggers en fietsers tegengekomen deze week, corona maakt sportief.
synchroon netflix kijken en tegelijkertijd chatten met je vrienden!! Chrome extensie, super makkelijk en leuk omdat je ook echt synchroon bent
Oke dan gebruik ik de term verkeerd
Amen.