Hahaha ja dit dus
Volgens mij is dit een besloten groep. Ik kan het niet vinden.
Geen idee waar dat hier zit trouwens, ik heb gewoon een Decathlon in mijn hoofd maar die wil ik dus nog er bezoeken @twijfelaar
Domme vraag, maar hoe zit het met eten bestellen? Gaat dat door, stopt dat ook?
En de winkels?
Ik ben het er helemaal mee eens dat de horeca stop gezet wordt na 18:00 overigens. Bizar dat er nog zoveel mensen op het terras zaten.
Ohh lekker 1.5 meter hanteren zeg
Winkels blijven open, het is geen lock-down.
Bezorging gaat wel door, afhalen is nog niet duidelijk.
Mega rijen bij coffeeshops hier hahaha
Ik weet niet of het mag; maar ik zou graag iets willen doen voor mensen die de komende weken in quarantaine zitten, thuis moeten werken, eenzaam zijn of in algemene zin zich zorgen maken over of door deze situatie. Ik vond nog 4 postzegels en heb nog een aantal kaartjes in huis (sorry, niet de allermooiste kaartjes maar ik ga nu natuurlijk niet naar de stad om kaartjes te halen)
Vind jij het leuk om een kaartje te ontvangen? (alleen ‘ja’ aanvinken als je dat zou willen. Je hoeft je niet te verantwoorden over hoe en wat en waarom). Als je het hebt aangevinkt, stuur ik je even een berichtje en dan zal ik vragen om je gegevens. Ik hoop de kaartjes morrgen te kunnen posten
Wil jij een kaartje ontvangen?
EDIT: kan deze post niet in de gaten houden. Stuur gerust een dm of tag me in dit topic als je post wilt ontvangen!
Groetjes jullie anonieme forum postbode
reactie van een jongere op social media: IS DE MAC DONALDS DUS OOK DICHT?
Ik wou eigenlijk dat ik het hoofd van de hamster erop kon plakken, maar mn editskills stoppen bij die gif
Wat een stelletje sneu neuzen bij de coffeeshops zeg.
Was net bij de Mcdonalds en daar stond al iemand voor de drive thru om mensen te weigeren.
Dat met die coffeeshops is toch ook zo niet handig volgens mij zijn er naast aardig wat verslaafden ook best wel mensen die het gebruiken als (pijn)medicatie? Kan me voorstellen dat je dan best schrikt en van de gemiddelde dagelijkse coffeeshopbezoeker (die ik ken) verbaast dit me ook echt niet.
Dat wordt toch drama nu rond 1800?
Vind het zelf ook wat onzinnig, maar kan me voorstellen dat de coffeeshops blij zijn met alle verkopen die ze nu nog kunnen doen voordat ze 3 weken dicht moeten.
Omg maar serieus. Ik dacht net ff mac af te halen. Vergeten dat zij ook een ‘restaurant’ hebben natuurlijk
OMG de prijs van wiet/hasj gaat ZO omhoog gaan de komende weken (bij mensen die het via via doorverkopen)
Krijgen mensen die het als medicatie gebruiken het biet via de apptheek? Misschien dom hoor dat ik dit denk.
Kun je er gewoon afpulken, toch? Doe ik wel altijd. Dan zitten er soms nog wat witte lijntjes/restjes op en na een douchebeurt zijn die ook weg.