Ik kan niet op starten klikken? Moet een wachtwoord invullen
Alle coffeeshops om 18:00 uur dicht voor de komende weken, ik heb mijn vriend nog nooit zo snel naar zijn fiets zien rennen
Je kunt inloggen op de FF Chat zonder wachtwoord, je hoeft alleen je forumnaam hier op te geven.
FF Chat:
https://chat.forumfeminarum.nl/
Ik zie allemaal Facebook berichten van ondernemers (net geplaatst) van we zijn vandaag nog geopend tot 22.00 uur.
Uh volgens mij snap jij de boodschap niet helemaal
Ik sprak net mijn schoonouders (beiden eind 60) en die zeiden ook dat ze zoiets dus nog nooit hebben meegemaakt.
Het lukt me niet op met m’n eigen Username in te loggen. Kan alleen als forumfeminarum-xx mee doen
Dit vind ik dus zoooo kut, heb geen tijd meer om nu naar Amsterdam te gaan
Ik vind het echt kut dat ik geen wiet meer heb en de coffeeshops nu 3 weken dicht zijn terwijl we ons dood gaan vervelen.
Boe
Probeer eens zonder ., dus als DrWatson, of evt als Dr-Watson.
Je kunt geen . in de gebruikersnaam hebben daar.
En de post ook, op rouw- en trombosekaarten na.
Blijven de winkels wel gewoon open? Dus we kunnen met z’n alle wel gewoon naar de binnenstad?
Maar ik zeg dit niet zomaar, dit heeft een arts gezegd. Ik wil absoluut niet paniek zaaien, maar ik vind wel dat we realistisch moeten zijn en mensen die zeggen dat het ‘gewoon een griepje’ is zijn dit dus zeker niet.
Oh je kan geen slash in je username doen. Wist ik niet.
Dat blijkt maar weer. Nee even serieus, dat slaat toch nergens op
Voor de nerds onder ons: Het is een IRC client in een webpagina. Die kletst met een lokale IRC server.
Dat is fijn, want dat proces is aanzienlijk minder belastend voor de server
Jemig, zijn ze bij NOS nog even bij een kroeg binnengelopen om te vragen wat ze er van vinden. Eén man die aan de bar zit vindt het onzin “want alcohol ontsmet toch alles?” en als de interviewer dan vraagt of hij vindt dat die virologen niet weten waar ze het over hebben, zegt hij “ja, maar die drinken zelf ook geen alcohol!”. Het zou je familie maar zijn
En precies om dit soort mensen zijn harde maatregelen nodig. Te weinig mensen nemen hun verantwoordelijkheid helaas.
Mogen hotels nou dus wel gewoon open? Ze noemen alleen restaurants en cafés.
Ik weet niet hoe ze dat voor zich zien dan? Wtf moet je in een hotelkamer zonder ontbijt/lunch/diner
Hij gaf me ook wel een “stamgast” vibe…
Misschien kan je nog wel ergens een yogamat in de stad halen? Of wil je dat niet?