Ow god m’n broertje zit nu in thuis isolatie! Wordt nog niet getest, maar heeft wel symptomen.
Hij belde echt net met m’n moeder.
Geeft les op MBO.
Ow god m’n broertje zit nu in thuis isolatie! Wordt nog niet getest, maar heeft wel symptomen.
Hij belde echt net met m’n moeder.
Geeft les op MBO.
Ja precies! Dat blijft zo gek, want we hebben daar apres ski gedaan met mega veel NL’ers. Dus dan is het best gek dat onze overheid niet zegt: ohja trouwens, iedereen die daar was moet thuisblijven. Ipv daarvan zeggen ze het alleen tegen de oostenrijkers zelf.
Ik heb een ondersteunende rol binnen een productiebedrijf. Nu heeft de RvB van ons werk heeft vrijdag een e-mail gestuurd dat alleen productiepersoneel productie in mag - mits er zich een bedrijfskritisch probleem voordoet. Thuiswerken moet na goedkeuring van je leidinggevende.
Nu is mijn werk circa 90% kantoor en 10% productie (meestal indien er zich een probleem voordoet, dus het kan ook meer of minder zijn). Ik heb mijn leidinggevende dus gevraagd om toestemming te krijgen om thuis op oproepbasis te werken. Ik ben binnen 30 min op het werk.
Nu heb ik een e-mail terug ontvangen dat ik maandag gewoon op kantoor verwacht wordt (mits ik geen klachten heb). Ik ben echt boos, mijn werk kan prima vanuit thuis Daarnaast zijn er al best veel besmettingen in mijn gemeente…
Ik zou ook prima thuis kunnen werken, maar mijn werk staat het niet toe. Ik vind het echt heel stom. Ik denk er nu aan om met de auto te gaan ipv met de trein.
Ik vind de toestand van de supermarkten zo triest, wilde 1 item halen en zag toen hoe leeg de schappen waren. Ik vind de realiteit dat we met z’n alleen net zo dom zijn als in de film best hard. Ik ben zelf het boodschappen doen zo lang mogelijk aan het uitstellen, zodat ik weer pas moet gaan als iedereen hopelijk z’n hamstermodus heeft gehad. Wil zo min mogelijk bijdragen aan alle gekte, dus doe voorlopig lekker m’n ding thuis.
Ik vind het echt belachelijk dat bedrijven hier zo achterlijk mee omgaan
Vind dit echt een vreemde dag. Ik zit thuis en heb alles afgezegd. Andere zie ik alleen maar leuke dingen doen dit weekend. Zo lastig om dan te denken dat ik het juiste doe.
Zou het?
Hoezo staan ze het niet toe? En waarom zou je niet alsnog thuis werken als dat dus wel prima kan?
Wat willen ze doen? Je ontslaan omdat je het nationale advies volgt? Denk dat ze daar een hoop gezeik mee zouden krijgen namelijk.
Als het door dezelfde arts* is uitgevoerd als degene die zijn medisch dossier heeft verval… eh, opgesteld dan kan ik de uitslag wel raden
*Trump zelf
Scholen sluiten en gewoon landelijke sociale onthouders worden.
Ze hadden beter met ‘extra inkopen is niet nodig’ kunnen beginnen en er een korter bericht uit kunnen sturen, want dit zal slechts een enkeling lezen
Hmm, hoe groot zou de babyboom eind dit jaar zijn nu iedereen thuis werkt? Zal het dan de Corona-Generatie worden?
Van breezahgeneratie naar coronageneratie jah.
Ik vond dit wel een heel handig artikel.
Ja same hiero! Belgen overal… dan vraag ik me af of die hele sluiting wel zin heeft.
Iedereen wat in de grensstreek woont steekt even over.
naar / van DE zijn wel verscherpte controles nu, maar naar / van BE niet.
Denken jullie trouwens dat de basisscholen en mbo scholen nog gaan sluiten? Ik lees overal dat dit toch wel een goed idee is.
Vanochtend had ik 36°C, nu 36,9°C, hmmm
Voel me benauwd, moe en heb spierpijn en een kriebelhoest.
Ik maak me niet zo snel zorgen maar wil vooral mijn vriend niet besmetten.