Bespreek of vraag hier alles wat met chocolade te maken heeft.
- Wit
- Melk
- Puur
0 stemmers
Mijn vriend moest een aantal dagen werken in Duitsland en had toen chocolade voor me meegenomen. Het zat heel mooi verpakt als een soort kantoor artikelen: rekenmachine, pen en wat munten en nog wat dingen maar dat weet ik niet meer. Die chocolade was zoooo lekker. Dit is nu denk ik 6 of 7 jaar geleden en we hebben het er nog steeds wel is over haha. Hij wil tot nu nog steeds niet zeggen hoeveel die chocolade heeft gekost, dus ik denk wel duur. Maar dat was het wel waard!
Ik zat net te bedenken hoe ik aan een kinderchocolade kerstman ga komen. Vorig jaar had ik er een van mijn schoonbroer gehad uit Duitsland.
Mijn favoriete chocola:
Welke chocoladesticks om warme chocomelk mee te maken vinden jullie het lekkerst? Ik wilde eigenlijk voor die van de Lidl gaan in de Delicieux folder
Welk snoepchocola?
0 stemmers
Ik las dus in het nieuwe producten topic over Verkade Inchock. Chocolade met drop dus. Helemaal omgefietst naar de Jumbo. Daar verkopen ze het, maar ze hadden het niet. Onze Lidl heeft ook de chocolade met drop niet. Echt jammer. Ik vind het een hele lekkere combinatie
Milkyway en dan de buitenkant er helemaal af bijten en dan de binnenkant in een balletje maken en dan pas opeten. Spelen met je eten zo lekker
Gewoon een paar blokjes lekkere chocolade fijnhakken en door warme melk roeren.
Hahahaha dit deed ik altijd toen ik jong was. Nu jij het weer zegt denk ik: ooh ja. Als ik straks een milkyway pak ga ik dat ook doen:drooling_face:
Veel plezier
Ik had vorig jaar die van de Lidl en vond ik ‘wel oké’.
De lekkerste choco aan een stokje vond ik die van de Chocolate Company. Ze hebben heul veel keus daar! Ik had er ooit een met pepertjes en die was echt zooo lekker maar helaas daarna nooit meer gezien in de winkel.
Ik ga helemaal stuk om Mjölk hahahaha
De chocolademousse in zo’n wat grotere bak vd Aldi is zo lekker. De pure. Je wordt er ook niet snel misselijk van
En de grote milka met oreo is mijn favoriete “vaste” chocola. Die kleine is echt minder geslaagd.
Vla, chocolademelk en pudding enzo lust ik gelukkig niet.
Deze bonbons van de Hema zijn zo heerlijk. Je hebt ook extra grote doosjes en met Pasen zijn ze er ook. Yumm
Op dit moment ligt er een reep Milka Oreo naast me, zo’n enorme reep dus echt meer Oreo dan chocola. En hoe langer hij hier ligt, hoe minder chocola er over blijft.
Jaren geleden verkocht Merci deze koffiesmaak chocolaatjes
maar inmiddels zijn ze echt nergens meer te vinden. Mocht iemand ze tegenkomen PLEASE let me know (kleine verslaving hier).