misschien al gepost?? haha nog maar zo’n 20 keer op het hele forum
ik dacht nog, als ik die link open en het zijn WEER dezelfde he!! en toen waren het weer dezelfde
maar ik heb ze nog nooit gegeten dus misschien ligt daar de frustratie
Daarbij: waarom zijn er geen chipsspeciaalzaken? Met écht goede en bijzondere chips en waar je ook kunt proeven en zo. Gat in de markt.
(of maakt iemand me nu blij en bestaan die wel?)
Dat je je eigen zakken kunt scheppen
Gat in de markt! Ik zou er een beginnen
Zat laatst nog te denken dat een Chips&Dips café echt fantastisch zou zijn
Het enige wat dan op de kaart staat zijn allemaal verschillende soorten chips met bijbehorende dipsausjes, die je dan fancy geserveerd krijgt met een drankje
Perfect idee Dan hoef je ook geen hele chipszak te kopen om te proberen, vind het altijd zo zonde om vieze chips te kopen en dan weg te gooien…
Haha volgens mij kwam dat idee van zelf scheppen in het begin van het topic ook al voorbij. Blijft wel een goed idee.
Ik heb deze gekocht maar vond hem een beetje tegenvallen. Had gehoopt op een wat sterkere smaak, en ik vind hem te ‘aardappelachtig’ - als jullie begrijpen wat ik bedoel
Zag deze vanmiddag in een topic hier voorbij komen en omdat cheese onion mijn fave is meteen gekocht met boodschappen doen. Eerste paar hapjes waren mega lekker, maar nu ben ik misselijk
Heb ik normaal nooit met chips, ben heel goed in de hele zak leeg eten. Is dit positief of niet?!
Ik heb deze vorige week ook gekocht n.a.v. een post in dit topic en ik vond hem echt super lekker! Veel smaakvoller dan die van Lays, maar idd niet een zak chips om in één keer helemaal op te vreten.
Enige nadeel: duur.
Deze blijven ook zo lekker!
normale chips
geen peper & zout
hallo???
Hallo? Snap je even niet.
mijn quote ging verkeerd maar ik ben half in shock dat je spreekt over de normale smaken terwijl het vooral naturel, paprika en peper en zout zijn die als de standaardsmaken aanzien worden?
Standaard smaken, weet ik veel hoe ik het dan had moeten noemen haha.
Deze viel mij ook tegen inderdaad, niet echt geweldig.
Ik at vandaag joppiechips gedipt in wasabi en het was top ik raad dit iedereen aan
heb zo’n zin in chips maar ben aan t afkicken
eet echt te veel
waarom is het zo lekker
waarom
Iemand de truffelchips van de Lidl al geprobeerd?