Iedereen die hier op Naturel chips stemt
Krijg je als je veganistisch eet. Blijft er bar weinig over van Lay’s
Naturel is de shit, gek op zout
Geen excuus, alle chips is zout
Deze afgelopen week op in paprika versie echt mega lekker heel knapperig. Dacht dat het net zoiets zou zijn als die van sunbreaks (wat ook een vette aanrader is) maar vind deze denk nog lekkerder!
Had je de salt en vinegar optie moeten toevoegen, of ketchup
Ja dit was mijn lievelings ! Snap niet dat deze uit het assortiment is gehaald
Oke ik wilde hier al vet lang een account voor maken maar het kwam er steeds niet van :’) Maar ik wil je graag verblijden met het nieuws dat die chesterballs wel in Nederland te koop zijn!! Je kan ze kopen bij de Tanger (zit sowieso in Amsterdam en Rotterdam geloof ik) ik at ze altijd op vakantie en ik was zoooo blij toen ik ze in Nederland vond.
Omg je bent mijn held!!!
Dankjewel!
Ik vind chips van Lays gewoon niet zo, bij andere merken zou ik nooit de naturel boven de andere smaken verkiezen haha
Ben nu pas aan het bijlezen dus excuus voor de late reactie maar niet alle chips van de Hema is vegan. Ik las hier geloof ik dat naturel en paprika wel vegan zouden zijn maar dat zijn ze helaas niet
Hot cheetos!!!
Pringles honey mustard, pringles jalapeno, die cheetos chrunchy cheddar jalapeno die hierboven ook staat, en lays sweet southern heat barbecue.
Daarnaast hebben ze ook veel dipsausjes, had er eentje gehad met cheddar jalapeno, was prima maar ben eigenlijk ook heel benieuwd naar de french onion die ik zag
Thanks @Dombo, @colalight & @Mimir
I’m gonna try all the chips
https://img.memecdn.com/eat-all-the-chips-gif_o_221599.gif
https://giphy.com/gifs/the-simpsons-homer-simpson-popcorn-gx656616VR5ew
Ik heb deze op vakantie in Ierland gehad:
Lekker! Smaakt naar sour cream & onion, dus van die klavertjes proef je niks haha. Maar ik moet nu wel heel veel geluk hebben met al die klavertjes in mijn buik.
Heb net dit hele topic van begin tot eind gelezen en heb nu zoooooveel zin in chips
Ik heb maandag op aanraden van iemand in dit topic de knoflookchips van de jumbo gekocht, maar ik durf niet zo goed te proeven? Ik zou de chips vanuit mezelf nooit kopen dus ben heel bang dat het tegenvalt haha
Ik zou willen dat je in de supermarkt chips zou kunnen proeven, net als bij de kaasafdeling. Ik wil best wel eens een andere smaak proberen, maar als ik het vies vind moet ik een hele zak chips weggooien én dan heb ik geen chips. Die teleurstelling kan ik echt niet aan.
Misschien al gepost… maar wie kent deze nog? Zo lekker vroeger altijd bij het zwembad. Mis ze echt. Weet iemand of ze nog ergens (in het buitenland ofzo) te koop zijn?