Caronatopic #9

Die advocaat van Willem Engel zit ook maar een beetje gek te lachen

Dan zou ik echt in mn broek piesen hahaha. Jammer dat dat toch niet gaat gebeuren lol

2 likes

Wat een gek sfeertje haha

3 likes

Nee maar het idee alleen al kan ik om gieren

1 like

Denken jullie dat er een uitspraak is voor 21:00?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ja maar echt. Ze zegt ook gewoon ‘voor jou geen vragen meer’ op een manier waarop ik tegen de puppie van een vriendin zeg ‘nee geen brokjes meer voor jou’ :joy:

5 likes

Haha ga stuk om hoe die advocaat zich steeds bijna verspreekt en Viruswaanzin zegt

23 likes

Die smirk van die gast is echt vreselijk. Ben ineens blij met mijn resting bitch face

1 like

Fijn ik zie weer een aantal ME busjes + arrestatie busjes in Amsterdam rond rijden. Staan er nu serieus mensen in de kou en regen weer ergens op een grasveld?. Ik moet de wappies wel toe geven ze zijn flinke doorzetters.

Als ik bij die groep zou zitten zou ik denken dikke doei ik zit op de bank :joy:

2 likes

Hij hoeft niet voor mij te spreken. Toch bedankt.

1 like

Buiten wat er nu juridisch gezien mis is gegaan om (daar heb ik geen verstand van), wat een flapdrolargumenten komen er voorbij bij de advocaat en jurist van Engel?

1 like

Ik zit me er ook aan te ergeren :roll_eyes: Ben ook helemaal aan het bedenken wat ik zou aanvoeren als ik hun advocaat zou zijn. Ben een beetje fanatiek door mijn eigen (juridische) werk haha

1 like

Krijg echt de rillingen van die jurist

4 likes

Ik word helemaal naar van die smerige grijnzen die ze op hun gezicht hebben.
Bah, wat een nare mannetjes.

19 likes

Ik vind ze ook gewoon heel slecht? Ze voeren echt niets aan :face_with_raised_eyebrow:

4 likes

Hij zoekt ook gewoon dingen om over te lullen. “Ff kijken wat ik nog heb. Uhhhh 
 :thinking:”

1 like

Het bewijs dat we niet in een totalitaire staat leven is toch wel dat die meneer Pols mag praten en niet ergens in een oceaan is gedumpt

13 likes

Hahaha ja “er komt geen regen uit de wolken” ok thx

5 likes

2/3 van de bevolking?

7 likes

Wauw dat jullie dit volhouden na 2 minuten was ik dat geraaskal al zat.