Die advocaat van Willem Engel zit ook maar een beetje gek te lachen
Dan zou ik echt in mn broek piesen hahaha. Jammer dat dat toch niet gaat gebeuren lol
Wat een gek sfeertje haha
Nee maar het idee alleen al kan ik om gieren
Denken jullie dat er een uitspraak is voor 21:00?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ja maar echt. Ze zegt ook gewoon âvoor jou geen vragen meerâ op een manier waarop ik tegen de puppie van een vriendin zeg ânee geen brokjes meer voor jouâ
Haha ga stuk om hoe die advocaat zich steeds bijna verspreekt en Viruswaanzin zegt
Die smirk van die gast is echt vreselijk. Ben ineens blij met mijn resting bitch face
Fijn ik zie weer een aantal ME busjes + arrestatie busjes in Amsterdam rond rijden. Staan er nu serieus mensen in de kou en regen weer ergens op een grasveld?. Ik moet de wappies wel toe geven ze zijn flinke doorzetters.
Als ik bij die groep zou zitten zou ik denken dikke doei ik zit op de bank
Hij hoeft niet voor mij te spreken. Toch bedankt.
Buiten wat er nu juridisch gezien mis is gegaan om (daar heb ik geen verstand van), wat een flapdrolargumenten komen er voorbij bij de advocaat en jurist van Engel?
Ik zit me er ook aan te ergeren Ben ook helemaal aan het bedenken wat ik zou aanvoeren als ik hun advocaat zou zijn. Ben een beetje fanatiek door mijn eigen (juridische) werk haha
Krijg echt de rillingen van die jurist
Ik word helemaal naar van die smerige grijnzen die ze op hun gezicht hebben.
Bah, wat een nare mannetjes.
Ik vind ze ook gewoon heel slecht? Ze voeren echt niets aan
Hij zoekt ook gewoon dingen om over te lullen. âFf kijken wat ik nog heb. Uhhhh ⊠â
Het bewijs dat we niet in een totalitaire staat leven is toch wel dat die meneer Pols mag praten en niet ergens in een oceaan is gedumpt
Hahaha ja âer komt geen regen uit de wolkenâ ok thx
2/3 van de bevolking?
Wauw dat jullie dit volhouden na 2 minuten was ik dat geraaskal al zat.