Caronatopic #9

Nee de sneeuw is ook bedacht door de roverheid om ons binnen te houden!!!

27 likes

Zelfs in 1963 werden de eerste hints al gegeven!!! Niet te geloven

17 likes

ZE hebben een weer machine gemaakt waarmee er nu sneeuw is. Ze hebben micro chips in de sneeuw geplaatst waardoor iedereen die buiten in de sneeuw is gechipt wordt

14 likes

Manipulatie van het weer dmv chemtrails

1 like

Nouja het is wachten tot mensen komen met de Great Reset die is om de opwarming ban de aarde tegen te gaan. Ofzo.

Either way weten ze het wel te linken denk ik :relieved::stuck_out_tongue_winking_eye:

Ik maak de fout om reacties te lezen op fb over scholen die morgen dicht gaan ivm de sneeuw en ooh man wat kunnen mensen toch zeuren. Ik heb nu 3 groepen mensen ontdekt (want ja ik kan ook niet stoppen met lezen)

Groep 1: de mensen waarvan hun kinderen wel naar school moeten en die zeuren over de ramen die open moeten. Reactie groep: voornamelijk mensen die anti corona zijn.

Groep 2: de mensen waarvan hun kinderen niet naar school moeten en die zeuren over dat ze hun kind nog een dag thuis hebben, zeuren over leraren (inclusief het beledigen van leraren), zeuren over andere mensen moeten ook gewoon gaan werken. Reactie groep: andere mommy’s, leraren en mensen die leraren verdedigen (love deze groep) en anti corona mensen.

Groep 3: de mensen die zeuren dat iedereen zich niet moet aanstellen want vroegah insert mijn cavia is doder verhaal. Reactie groep: iedereen uit groep 1,2 en hun reactie groepen.

Dit was mijn wetenschappelijk onderzoek naar het effect van sneeuw in corona tijden.

14 likes

Isn’t that fantastic 🥲

7 likes

image

30 likes

Goddamnit nu moet ik echt even snel op zoek gaan naar iets vrolijks, wilde net gaan slapen.

Was vandaag aan het wandelen op oa het binnenhof en zag deze parel:

Is gewoon de schuld van Rutte!!

17 likes

Beter? :heart:

14 likes

Waarom heet dit topic cArona??

4 likes

18 likes

Als semi sneer naar de mensen die na een jaar nog steeds Karönaaaa zeggen ipv Corona :upside_down_face:

6 likes

Avondklok verlengd t/m 2 maart… Had het wel verwacht. Hopelijk gaat het de komende weken goed met de cijfers zodat ie er daarna wel af kan.

6 likes

Ik was zo’n bikkelleerkracht die om 5.30 opstond om op tijd op school te kunnen zijn :stuck_out_tongue:

Nu de ramen open zijn, voelt het net als Frozen in mijn klas.
Sneeuw dwarrelt overal rond, iedereen is naar mij op zoek en ik vecht tegen de mensen die alle regels binnen de eerste 15 minuten met voeten treden en zing Let it Go om rustig te blijven.

Op naar dag 2!

9 likes

Niet echt positief nieuws:

Het is ook niet echt negatief als je het hele artikel leest. De ouderen zijn besmet maar hebben milde tot geen klachten. Er is niemand aan het virus overleden (so far).

5 likes

Ik ben net uit mijn slof geschoten tegen mijn moeder, die een vaccinwappie is, die zei dat ze echt geen vaccin zou gaan nemen en dat er al 15 ouderen aan het vaccin zijn overleden blablabla.

Eerst gezegd dat het haar keuze is, maar dat ik het er dan niet over wil hebben. Ze bleef maar doorgaan ondanks dat ik ongeveer 10 keer mijn grens aangaf dat ik het er niet over wilde hebben. Heb uiteindelijk gewoon briesend opgehangen.

A. Ze is een wappie.
B. Ik laat haar in haar waarde, maar zij gaat 10 keer over mijn grens heen door het onderwerp te pushen en complot-onzin uit te kramen.
C. Wij leven al bijna 8 maanden in een soort isolatie, omdat zij gezondheidsproblemen heeft. Ik zie al die tijd niemand behalve mijn vriend, omdat ik haar wil beschermen en dit is hoe zij er dan in staat mbt een vaccin.

Pffff ben gewoon zo kwaad en teleurgesteld.

7 likes

Vind 't zo irritant dat die wappies als mensen aan Corona dood gaan meteen staan te roepen “nee kwam door onderliggend lijden”, en dan gaan er ouderen met onderliggend lijden aan 't vaccin dood en dan is 't ineens alleen 't vaccin :persevere::persevere::persevere:

17 likes