Caronatopic #8

Ik woon het centrum van een grote stad en ik vind het ook nog best druk op straat! Ik vraag me elke dag weer af wat iedereen aan het doen is, lijkt me sterk dat iedereen net zoals ik een lunchpauze wandeling aan het maken is. Echt een groot verschil met maart/april wel, toen was er vrijwel niemand op straat.

En @Broodrooster sterkte de komende werken! Lijkt me ontzettend zwaar :pensive:

3 likes

Sterkte, jullie harde werk wordt heel erg gewaardeerd :heart:

1 like

https://www.instagram.com/p/CJGndzGIef5/?igshid=e9auqbcbws4m

Even wat luchtigs tussendoor. Ik dacht even dat het De Speld was.
#panwappie

56 likes

2020 opgesomd in een liedje :rofl:

Edit: ik had pas na een tijdje door dat ze het over Trump hadden.

Edit 2: 2020, cunt it in the bin :rofl::rofl:

4 likes

Je had er al bij gezegd dat je dacht dat het de Speld was, maar ik moest alsnog 3x checken dat het echt een NOS bericht was dus geen grap :sweat_smile: wtf!

2 likes

Ik vind het ook niet echt rustiger op straat. Mensen gaan ook gewoon niet aan de kant. Dan wandel je een stukje, gewoon rechts van de weg op de stoep. En dan komen mensen je tegemoet en die gaan dan niet aan de kant. Terwijl ik rechts loop, de stoep heel smal is en ik niet aan de kant kan omdat ik niet dwars door een muur of heg kan gaan lopen

Ga toch begrijpen waarom men twijfels heeft bij de main stream media :joy:
Kon net zo goed de Speld zijn :joy::joy:

Pan wappie is weggehaald

Zie toch al slecht. :joy:

1 like

Ik kom net terug van testen en het was druk! Heb nog niet eerder in zoā€™n rij gestaan. En ze hadden ook nog een testtentje meer dan de vorige keer.
Gelukkig wel het parkoers aangepast. Vorige keer moest je een soort u-bocht maken tussen dranghekken door die net te dicht op elkaar stonden. Zat toen echt te zweten

Haha love it ook dat ze hem ā€œgemotiveerd om gevaccineerd te wordenā€ noemen

5 likes

Yesss ik had vanmiddag uitslag en was negatief :partying_face: Had ik al verwacht maar is toch fijn om bevestiging te hebben. Dus ik kan gewoon op afstand bij mijn ouders kerst vieren. Ik zag al het lekkere eten mij al voorbij gaan :joy:

12 likes

Ahhhā¤ļø gelukkig heeft hij zijn telefoon haha.
Dat hij maar heel oud mag worden en gezond blijft

1 like

Erg gemotiveerd om te leven

Ik ben positief getest. Ik had het kunnen verwachten, omdat ik flink ziek ben op dit moment, maar ik baal als een stekker. Bah ik ben echt helemaal van slag.

Net een afspraak gemaakt voor morgen. Kerstdiner naar mā€™n schoonouders brengen gaat al niet door voor mij. Hoop snel de uitslag want kerstavond komt de dochter van mā€™n vriend koken.
Verwacht niet dat 't iets is, maar nu met 't oog op meerdere dagen familie zienā€¦

Hier ook een afspraak gemaakt voor morgen, afgelopen 10 dgn niemand gezien binnen 1,5 m langer dan 15 min, behalve vriend en kind (en die hebben geen klachten) maar ik heb keelpijn sinds een uurtje dus toch voor de zekerheid, met t oog op kerstā€¦ want dan zien we wel mensen.

1 like

He bah, beterschap! Hopelijk ga je je snel weer beter voelen!

1 like

Waarschijnlijk op mijn werk, maandag toen bekend werd dat alle winkels gingen sluiten of de zaterdag ervoor, allebei die dagen was het erg druk op mijn werk en waren er een flink aantal mondkapjes weigeraars. Ik baal er echt van, aangezien ik al de hele coronatijd erg voorzichtig ben geweest en mij aan de regels gehouden heb.

1 like

Beterschap, hopelijk heb je er niet veel last van!

In de familie inmiddels ook wat zieken. Bij elkaar op bezoek geweest (afstand gehouden, max aantal bezoekers gehanteerd volgens richtlijnen) en niemand had klachten. 2 dagen later werd de eerste ziek en die heeft ook de rest besmet. Ook al.weet ik het, toch wel shocking dat je dus ook zonder klachten zĆ³ besmettelijk bent.