Caronatopic #8

Ik doe ook boodschappen met mijn baby en mijn kleuter.
Mijn man werkt overdag en ik ben thuis. Kan de kinderen niet naar oma brengen omdat ik hun niet continue wil zien.
We proberen zoveel mogelijk in het weekend de weekboodshcappen te halen maar brood en zo moet ik toch echt met de kids halen.
Voel me dan ook kei schuldig

1 like

Pro tip: ga boodschappen doen wanneer het regent. Elke tatta denkt: ‘ik ga echt niet buiten in de zeikregen in de rij staan wachten’ waardoor er dus geen rij is. Het was net vet rustig, heerlijk.

9 likes

Ja ik heb net in een vrij rustige Appie boodschappen kunnen doen en vervolgens nog oliebollen kunnen halen.

1 like

Niet schuldig voelen, ik denk ook niet dat ze jou bedoelen maar eerder kinderen van al veel oudere leeftijd. Je kan mensen niet kwalijk nemen vind ik dat ze kinderen de winkel in meenemen, wel ouders die hun kinderen laten rond rennen maar goed dat is altijd asociaal.

1 like

Hier gaat t inderdaad niet over. Als mensen kleine kinderen meenemen hebben die vaak niet meerdere karren. Plus dat kan ook gewoon niet anders. Dus niet schuldig voelen!

Ik ook, zelfs nu ik jouw bericht lees :roll_eyes:

Ik wilde een smiley doen met opgetrokken wenkbrauwen, maar ze kloppen helaas niet :thinking::face_with_raised_eyebrow:

Ik heb laatst ook dikke ruzie gehad met een mevrouw die vóór haar kar ging staan en in m’n nek zat te hijgen. Mevrouw vriendelijk verzocht om 1.5 meter afstand te houden, nou dat liep nogal uit de hand. Sindsdien maar aan het zelfscannen of boodschappen laten bezorgen (zoals vandaag). Iemand erop aanspreken leidt vaak alleen maar tot frustratie bij mezelf omdat mensen echt heftig reageren

2 likes

Dit is niet eens een nep-tweet maar gewoon echt. Dan verdien je echt een high five, in het gezicht, met een tractor :woman_shrugging:

23 likes

Ja daarom bestel ik zoveel mogelijk, want de aldi heeft geen zelfscan en geen band achter de kassa, dus daar word je ook nog eens opgejaagd

1 like

Herken het schuldgevoel, maar het kan niet anders. Ik neem mijn kids ook mee als mijn man moet werken. Laat ze soms ook wel eens in de bakfiets wachten als ik snel terug ben (riempjes dicht, tent dichtgeritst om ontspanning te vertragen) maar dat vind ik ook geen relaxte oplossing.

Is dit niet een pro-vaxxer juist? Dat anti-vaxxers hierdoor denken oh ja dit is veel beter waarom doen we dit niet!! en dat je dan kunt zeggen HAHA dit is dus precies wat een vaccin doet.

10 likes

Vorige keer dat ik in de test straat was reed er iemand voor mij met een Mercedes de bocht iets te krap :upside_down_face:
Rijd je eerst je auto naar de klote (deuk en lakschade) en dan nog zo’n stokkie tegen je huig :crazy_face::see_no_evil:

7 likes

Met je hummeltjes in de supermarkt vind ik echt heel wat anders dan met je 13 jarige in de supermarkt. Maar dat ben ik haha

Mijn vader gelooft teveel in TV en Youtube. Hij is geen conspiracy denker en houdt zich wel netjes aan de regels maar hij zegt: “er zijn Nederandse doktoren (en doktoren uit zijn land van herkomst) die zeggen dat je door veel vitamine C geen Corona kan krijgen dus ik koop elke week 15 mandarijnen en sinaasappels en we drinken een glas citroensap elke dag” ok

Unfortch
 Dit is een of andere army vet en zéker geen pro vaxxer. Heb een stukje vd reacties gelezen maar snel gestopt.

2 likes

Dit was een grap. Staat op zijn Twitter

Mm dat kon ik zo 123 niet terugvinden! Dan ga ik nog eens kijken XD.

@traveljunkie ik heb die vent even gegoogeld en wikipedia zegt dit: John Michael Posobiec III is een Amerikaanse alt-rechtse politieke activist en complottheoreticus die wordt beschouwd als een internettrol.

Nu weet ik helemaal niet meer hoe ik het moet opvatten haha.

3 likes

1 like

Nee
 Erg gemixte reacties op twitter ook als ik verder scroll.

Heb ‘m geblockt. Zo, kom ik dit ook niet meer zomaar tegen in mijn timeline.

Mijn moeder heeft helaas Corona. Besmet via haar besmette thuiszorg. Moeder heeft gelukkig geen klachten, hoop dat het zo blijft. Ik heb snel wat boodschappen voor haar gehaald. Omg kreeg bijna ruzie met een vrouw. Ze duwde mijn kar opzij terwijl ik niet ik de weg stond en er was echt meters ruimte! Ik werd kwaad en heb gezegd van waarom doe je dat? Je kunt het ook netjes vragen of je ergens bij wilt. Toen ging zij beetje los in plat rotterdams, toen heb ik geschreeuwd doe niet zo asociaal en ben weggelopen :face_with_hand_over_mouth: verder was het redelijk druk in de supermarkt.

15 likes