Ik vind dat raar dat die wel open zijn… als je het vergelijkt met een museum bijv. Meer een gevoel dat ik het raar vind haha.
En dat terwijl Rutte nog zei dat hij het er gisteren nog over gehad had. De conclusie was toen dicht. Nu ineens weer teruggedraaid, vraag me af hoe dat kan.
Ik had het zelf een logischere keuze gevonden om alle binnensporten twee weken dicht te doen, ivm de grote clusters bij sportverenigingen.
Nog niet! Ik ga m’n geluid al eens aanzetten hahaha
ja doen! 't is dat m’n CNN uitzending pauzeerde anders had ik m waarschijnlijk gemist haha
De discman, goede oude tijden. Vraag mij alleen wel af, hoe kregen we die mee? Die kan toch niet in je jas?
Ja ik zit ook te denken, volgens mij had ik hem dan in mijn schooltas en dan de koptelefoon eruit door een stukje open rits? Drama natuurlijk als het regende, alle boeken nat. Er waren op een gegeven moment ook hippe schooltassen met een speciaal gaatje voor de koptelefoon draden hahaha.
En dan had ik natuurlijk zo’n mapje bij me:
Want je weet nooit in welke muziek je zin hebt op de terugweg! Kinderen van vandaag met hun Spotify en draadloze oordopjes weten niet hoe hard wij vroeger moesten strijden om Drive van Incubus op weg naar school te luisteren.
Hey Guys, misschien een gekke vraag maar ik moet me morgenochtend laten testen omdat ik uit het niets klachten en koorts heb. Hoewel het natuurlijk voor niemand leuk is, heb ik een angststoornis en ik ben er best wel over in paniek. Is er iemand die mij een beetje zou willen vertellen wat ik kan verwachten?
Het valt echt reuze mee! Je rijdt erheen en komt dan in een rij met allemaal auto’s (of als je fietst dan sta je daartussen met je fiets). Er wordt aangegeven welke kant je op moet en daar staat dan iemand die de test bij je afneemt bij een soort tent. Diegene legt uit wat je moet doen (eigenlijk alleen even je mond open doen en je hoofd wat naar achter houden) en binnen 2 minuten is het alweer klaar. Het is niet het prettigste gevoel ter wereld maar ik vond het heeel erg meevallen. Het duurt dus ook heel kort.
Succes morgen, komt goed!!
Ik ging met de auto naar een teststraat in een parkeergarage. Eerst kwam ik langs iemand die vroeg hoelaat ik een afspraak had en wat mijn naam was. Daarna mocht ik doorrijden naar de volgende persoon die mij vertelde naar welke tent ik moest. Bij de tent vroeg de testafnemer of ik nog uitleg wilde over wat ze ging doen of dat ik het al ergens had gezien. Toen moest ik de auto afzetten, de deur open doen en met m’n benen naar buiten gaan zitten. Ze begon met de test in m’n keel. Dat was met een soort wattenstaafje voor een paar seconde. Daarna ging ze met een ander staafje in m’n neus. Was even een gek gevoel maar vond het echt meevallen. Daarna was het klaar en kon ik de garage weer uitrijden.
Ik vond het echt heel erg meevallen! En ik had de uitslag ook supersnel gelukkig.
Succes morgen!
Het valt ontzettend mee! En bij de teststraat in mijn stad kun je niet als drive through erdoor maar dan wacht je gewoon in een rij, met allemaal vakken. Daar staat iemand bij de ingang die je gegevens vraagt en daarna moet je doorlopen naar één van de ruimtes waar getest wordt. Eerst m’n keel, dat is 1 seconde werk en ik moest iets kokhalzen maar het is daarna gelijk klaar. Toen in m’n neus, even met zo’n lange wattenstaaf naar binnen, dat prikt heel kort maar is snel klaar. Dan een folder mee en weer gaan.
Ik vind het echt ontzettend meevallen.
Ik heb je een privé bericht gestuurd want het werd een lang verhaal. Maar het viel mij echt reuze mee en komt goed
Dit is toch echt achterlijk. Wat een egoïstische mensen die per se nog even de zon willen meepakken want stel je voor dat je dit jaar niet meer op vakantie kunt!!
Ja doen we, boek maar. Want ik verdien dat.
Ik zie dat veel mensen het al voor je bechreven hebben. Mijn tip is vooral om zakdoekjes en een kauwgummetje of snoepje ofzo mee te nemen. Oh en wat te drinken Het valt verder echt enorm mee, maar de dingen hierboven hielpen tegen mijn droge keel!
Weet iemand hoe het zit met zwemles voor kinderen? Gaat dat nou ook niet door?
Gaat wel door tot 12 jaar
De laatste paar dagen draagt hier echt bijna niemand meer een mondkapje in de supermarkt.