Is wel de telegraaf hè
Ogod weer die vreselijke titel. Ik wilde vragen hoe snel jullie de uitslag hadden, maar die vraag is geloof ik al 100x gesteld dus ik ga ff zoeken in het vorige topic.
Iemand die ik ken is deze zomer ongeveer vijf keer op vakantie geweest. En nu is ze naar de andere kant van de wereld gevlogen om daar nog even vakantie te vieren. Waarom? Het is wel een geel land maar alsnog. Snap de behoefte niet als je al de hele zomer weg bent geweest.
(maar ik ben ook jaloers want ik zou dolgraag ergens een nachtje heen gaan in de buurt en dat kan ik al niet goedpraten voor mezelf)
Mag ze daar dan zomaar in? Aangezien wij op rood staan?
Blijkbaar wel, of misschien met negatieve test. Ik vind het vooral heel asociaal om daar nu heen te gaan. Zelfs als het helemaal 100% mag, straks breng jij corona daarheen.
Ja precies! En iedereen zou nu ff lekker weg willen, lekker zon, weg uit de realiteit maar ik vind het nogal aso en ik moet er niet aan denken uren in een vliegtuig met een mondkapje
Ik mis coronette
Mist iemand mij?
sinds gister zeg ik corrie
Toch gekkig dat er nu niets uitlekt, terwijl er normaal toch best veel duidelijk wordt voor de persconferentie. Er is wel een persmoment gepland, maar lees niets over de vorm.
verwacht je zelf nieuwe maatregelen?
Had je dit gezien? ;
Nog geen duidelijkheid over nieuwe corona-maatregelen
Het is nog niet zeker of er extra maatregelen komen tegen de verspreiding van het coronavirus. In de ambtswoning van de premier, het Catshuis, heeft het kabinet tot het begin van de avond gesproken over de huidige aanpak en het mogelijke effect van de gedeeltelijke lockdown die nu geldt. “Er was enige opluchting over de dalende cijfers, maar het is nu nog te vroeg om te zeggen of er niets extra’s nodig is”, zegt een Haagse bron tegen de NOS.
Dinsdag wil het kabinet wel duidelijkheid geven; dan staat er weer een persconferentie van premier Rutte en minister De Jonge van Volksgezondheid gepland, waarin ook iets wordt gezegd over reizen naar het buitenland.
Ja, maar had het gevoel dat er vaak wel meer inhoudelijke dingen gelekt worden. Maar als ik het nogmaals lees, ís er ook niets uit te lekken.
Nee, ik verwacht weer een kwartier van twee ministers met veel woorden en veel onduidelijkheid.
Bij nieuwsuur ging het er net over, maar meer over de afwegingen die ze moeten maken dan iets concreets/inhoudelijks inderdaad.
Halve natie in 1 dag getest en
More than 40,000 medics and support teams of soldiers, police, administrative workers and volunteers staffed about 5,000 sites to administer the antigen swab tests. The testing was free and voluntary, but the government has said it will impose a lockdown on those who do not participate, including a ban on going to work.
Oh een verslaggever van RTL meldt dit nu.
Mijn god zeg wat zijn ze aan het doen joh? De bieb, waar het niet druk is en je ver uit elkaar zit moet dicht, want daar krijg je corona van. Maar niet noodzakelijke winkels blijven open, want daar was het nog niet druk genoeg en Nederlanders zijn zoooo’n verstandig volk, het zal vast niet drukker worden met kerstinkopen. Wat een domme zet weer. En ja, ik weet dat dit niet op de routekaart stond, maar dat vind ik ook dom