Maar dat is toch niet weinig??
ik moet straks reizen en kon hier (denemarken) gewoon bij de reguliere testcentra testen
maar die lopen nu zo erg achter met testuitslag dat ik vanavond 239 euro moet dokken voor een spoed PCRâ:sob:
Nou, van wat ik echt âkenâ, is het op 1 hand te tellen. Dat vind ik wel weinig. Via via wel een stuk meer hoor. Maar dat maakt t niet minder erg
Ik weet niet of iemand dit al heeft uitgelegd (heb niet alle berichten gelezen) maar ik las dat het gisteravond ging over: waarom gaat iedereen dan vandaag nog snel shoppen. Nou in ons geval moeten we dus wel ook al zegt alles in me dat ik dat nu juist niet wil. Halverwege januari wordt onze keuken geplaatst en daarvoor moeten we van tevoren nog wat dingen regelen en maken. Als de winkels zoals de bouwmarkten dicht gaan hebben we een probleem en kan onze keuken niet geplaatst worden. Dit zijn ook onderdelen die je niet zomaar online kan bestellen. En wij werken beide tot 17:30 dus maandag en dinsdag (stel maatregelen gelden vanaf woensdag) kunnen we ook niet naar deze winkels want die sluiten om 18:00 en dat redden we niet met reistijd en dan alles nog uitzoeken.
In mijn omgeving hebben wel zeker 40 mensen Corona gehad (waar ik het van weet), geen van hen is ernstig ziek geworden, moest naar het ziekenhuis of heeft long covid. Iedereen is er vanaf gekomen met een verkoudheid en niet veel meer eigenlijk.
Ik vind dat overigens geen excuus om er niet in te geloven hoor, ik weet dat Corona heel naar kan aflopen dus ik houd me gewoon netjes aan de maatregelen. Maar om even aan te geven dat er vast meer mensen zijn die van dichtbij niet hebben meegemaakt hoe ernstig het kan zijn.
Oke jullie mogen!
Haha dankjewel.
Nou dit zit ik ook te hopen. Met al die verhalen over vaccins die niet goed beschermen tegen de nieuwe variant zit ik helemaal niet te wachten om verplicht zonder afstand met 100 man (en zeer waarschijnlijk mensen met klachten) bij elkaar te komen. Niet omdat ik per se bang ben voor mezelf, maar heb wel een vader in de risicogroep en kerst in mijn uppie die ik ook niet zitten
Als ik in mijn omgeving kijk heeft iedereen idd enkel lichte verkoudheidklachten gehad en thankgod niks anders. Nu is echt iedereen die ik ken wel gevaccineerd dus dat scheelt natuurlijk ook. En vooral in de eerste twee golven kende ik echt niemand met covid. Woon overigens wel in de randstad
Oh huh wat vreemd inderdaad
Maar ja dit id toch een hele andere setting. Je gaat vast naar de bouwmarkt ofzo waar je voldoende afstand kunt houden. Vind dat anders dan nu nog kerstshopping doen. Meestal kleine winkels, niemand houdt zich aan 1,5 m.
Ja oké. Maar voelde me toch wat aangevallen. We bestellen zoveel mogelijk online maar dit kan gewoon niet online.
Hahah hier had ik het gister ook over, een soort aura of een rood uitroepteken boven je hoofd. Hoe makkelijk zou dat zijn? (En dan het liefst ook bij toxic personen etc gege)
Ik denk nu ook echt van shit. Maar meer omdat ik al 2 weken pakketjes thuis heb die nu echt teruggestuurd moeten worden en ik eindelijk uit quarantaine kan. Gelukkig hoef ik niet naar een hele drukke plek om dat te doen maar wil eigenlijk nu niet echt mensen zien. Ik probeer maar te bedenken dat ik nÚt besmet ben geweest dus dat herbesmetting vast niet zó snel gaat⊠Toch�
Les 1 m.b.t. internetgebruik en nog specifieker, forumgebruik: je niet alles persoonlijk aantrekken.
Verder, heerlijk, een paar weken onbetaald vakantie en een gesloten winkel! Precies wat ik nodig had!
Vriend en ik zijn ook gevaccineerd, met het viel ECHT tegen om corona te hebben. We konden amper onze kleuter verzorgen, zo beroerd dat we met moeite een boterham gesmeerd kregen voor haar. Ik vraag me wel af of we meteen de jackpot hebben gehad met omicron.
Meer mensen trouwens hier met een activity tracker en corona? Ik heb een fitbit en ben gisteren positief gezet en mijn hartslagvariabiliteit (hoe hoger hoe beter eigenlijk) is vannacht echt draaastisch gezakt. En mijn hartslag in rust is de afgelopen dagen van 59 naar 68 gegaan. Ben benieuwd wat de grafiekjes de komende dagen gaan doen haha
Hopelijk voel je je nu weer wat beter! Maar vanwege wat jij zegt hou ik me dus ook aan alle maatregelen, ik vertrouw echt niet op mijn immuunsysteem waarschijnlijk hebben al deze mensen gewoon heel heel veel geluk gehad
Wat bedoel je hiermee? Hartslag varieert namelijk in slaap juist niet zoveel meer. Je voert namelijk geen fysieke activiteit uit. Alles gaat op een laag pitje.
En dat het overdag in rust nu hoger is, is hartstikke normaal. Heb je iets van verhoging of koorts? Of pijn?