Caronatopic #13

Mijn moeder vertelde dit verhaal als soort van heldendaad met die klassieke triomfantelijke houding van een wappie.

Nadat mijn broer mijn baby heeft vastgehouden. Toen we weer thuis waren. Ik ben nu zelf ook strontverkouden met hoesten tot half stikken aan toe. De kinderen hoesten allebei. Ik zie hem er best voor aan om hier niet eerlijk over te zijn. Hij gelooft immers ook in chips en zulks en Thierry is zijn held.

Fair enough, taxichauffeur en buschauffeur dan. Maargoed the point is dat schoenmakers toch wel een beetje bij hun leest moeten blijven als het om grote statements gaat, net zoals dat ik ver weg moet blijven van patiënten dingen (omg the horror) of epidemiologie

2 likes

Ja, helemaal eens hoor!

2 likes

Je kunt inmiddels wel bijna door als huisarts en longarts hoor. :woman_health_worker:t5::woman_health_worker:t3:

5 likes

Steven Van Gucht, de Belgische viroloog die alle persconferenties leidde, is ook opgeleid als dierenarts. (Beetje zoals in NL Ab Osterhaus denk ik?) Vond dat in het begin van de pandemie wel gek. Elke dag een dierenarts op tv die ons over een virus bij mensen informeerde.

Geen idee wie die andere dierenarts is trouwens maar aan het artikel te lezen, kraamt die veel onzin uit.

1 like

Gewoon iedereen die beetje moe en ziekjes is wat dexamfetamine geven, toch?

3 likes

Ik hoop dat kinderen jonger dan 5 ook gevaccineerd mogen worden binnenkort want ik zou me daar veel fijner bij voelen (voor mn eigen kind, niet in t algemeen hahaa)

3 likes

Maar als Hugo weggaat
 nou dan doe ik niet meer mee.

3 likes

Ja same.

2 likes

He wat huugje weg?

Ja er komt een nieuwe op zijn post schijnbaar, tenminste hoor het al de hele dag.

3 likes

Geruchten gaan rond over Ernst Kuipers

Ik zou m’n kind van 6 ook laten vaccineren maar vind het toch een beetje spannend.

3 likes

Is het zo dat Hugo weg moet als er een nieuw kabinet is gevormd?

Nee dat hoeft niet. Er wordt onderhandeld welke mensen welke ministerspost krijgen. Het kan dat hij blijft, het kan dat hij een andere post krijgt, het kan dat hij helemaal geen minister meer wordt.

2 likes

Ik vind het sowieso een wonder dat die man al zo lang op z’n benen staat.

Ik hoop dat ze eens naar Frankrijk en hun persco’s kijken. Zo mega goed uitgelegd en onderbouwd door bij elk feit en maatregel de juiste wetenschapper met grafiekjes en argumenten en ‘wat zou er gebeuren als we het niet doen’ en het werkt zo goed. Waarom doen wij dat nieeet :sob:

6 likes

Love this

140 likes

Corona is zo onvoorspelbaar. Dacht dat het de goede kant op ging maar vandaag ben ik echt niks waard. Had gehoopt maandag weer lekker naar buiten te kunnen maar zit er niet in als dit zo doorgaat đŸ„Č

1 like

Herkenbaar, ik slaap nog steeds 10 uur per nacht terwijl ik letterlijk m’n bed niet uit kom overdag en enkel op m’n telefoon speel, simpele boeken lees, series kijk en soms eventjes sims speel.
Gisteren ging ik wat uitgebreider ontbijt voor mezelf maken, dus stond half uurtje in de keuken en op t einde kreeg ik echt Hot flashes en kon amper nog op mn benen staan. Rest van de dag ben ik dus weer in bed gebleven. Ik voel me ook te moe om meer te ondernemen dan ik nu doe.
M’n moeder zei trouwens dat veel van haar collega’s dat slap worden ook hadden bij fysieke inspanning, dus ik ga dat gewoon heel gestaag opbouwen.
Maarrr ik hoest echt veel minder en ben amper nog verkouden! Ben ook helemaal gestopt met de xylometazoline neusspray. Dus daar ben ik wel heel blij mee.
(sorry dit is helemaal geen reactie op jou maar eigk gewoon m’n eigen leed)

6 likes

Echt Marc van Ranst. :heart::heart::heart:
@Kusjessoldaat wat fijn dat het verkouden stuk wat minder wordt. Hopelijk knap je fysiek ook snel op!

2 likes