Caronatopic #12

geen, maar ze kunnen geen juridische grond krijgen om geen vaste zitplaatsen meer te gebieden voor “gewone” concerten en een andere muzieksoort wel te verbieden. daarom had de jonge aan die gast van mojo gevraagd of de venues zelf dansen wilde verbieden en geen djs te boeken :joy::joy:

1 like

Ik las Almere.

1 like

Almere > Athene

1 like

Hahaha ik schrijf m op voor 2022

Ik heb dagkaarten!

Op jouw afdeling? Ik werk ook in de zorg en binnen mijn team is 100% gevaccineerd (team van ongeveer 50 man).

Een vraag voor de immunologen of anderen die er verstand van hebben.

Er was net een item op tv over mensen van wie het immuunsysteem onderdrukt wordt door pillen waardoor de vaccinatie niet heeft gewerkt. Het advies is voor hen om een derde prik te nemen. Hoe werkt dat dan? Want hun immuunsysteem blijft toch onderdrukt?

2 likes

Echt zin om nooit meer naar kantoor te gaan nu die 1,5 meter wordt afgeschaft, brrr

6 likes

Wat goed! Ja mijn werk (vooral thuiszorg) is het dus echt wel anders. Veel jonge meiden die toch nog vast blijven houden aan het vruchtbaarheidsverhaal en behoorlijk aantal gelovige mensen die zich i.v.m. geloof niet willen laten vaccineren. Merk ook doordat er een aantal tegen zijn mensen zich ook eerder open durven uit te spreken die ook tegen het vaccin zijn.

Op een andere (ZZP) klus ben ik in een team van 6 verzorgers de enige die gevaccineerd is. Wat ik daarbij veel hoor is dat ze bang zijn dat ze in een test fase leven.

We hebben gelukkig geen uitbraken en nauwelijks zieke cliënten. Misschien dat ze daardoor ook niet zo gemotiveerd zijn omdat we niet echt erge dingen hebben meegemaakt en ons dat behoorlijk bespaard is gebleven.

2 likes

Ik wist helemaal niet dat Hugo naar de kerk ging

Het thuiswerkadvies wordt ‘milder’: werk thuis als het kan, ga naar het werk als het moet, zal het nieuwe motto zijn < aldus de Gelderlander.

Ik heb ‘voor’ gestemd bij kantoor omdat ik zelf gewoon niet naar kantoor wil, maar terwijl ik er op klikte realiseerde ik me dat ik gevaccineerd ben en dus ook met een pas nog steeds zou kunnen gaan :sweat_smile:

Maar… hij zit bij een christelijke partij?

12 likes

Wij blijven gelukkig deels thuiswerken :clap:

1 like

Naar de poptempel

Ja :joy::joy: stom he, totaal niet beseft al die tijd.

Trouwens, even opgezocht en het is dus geen christelijke partij maar een Christelijke Democratische partij, die niet de bijbel volgt maar wel waarden zoals goed zijn voor je naasten, steentje bijdragen aan de samenleving etc. Gewoon een vrij normaal mensbeeld. Vast niet iedereen van het CDA is echt christelijk toch?

1 like

ik vind het eigenlijk best random dat je tijdens een college gewoon naast iemand ‘moet’ zitten en je gewoon geen idee hebt hoe of wat.
maar ja je kan dus zeggen joe ik ga naar huis, maar dat is heel kut want het wordt ook niet opgenomen.
Van de week had ik college in een volle zaal (niet altijd plek voor ruimte ertussen) en moest je in de gang wel een mondkapje op, hoe random is dat nou weer haha.

1 like

Ja ik ook gelukkig! Maar de gedachte aan weer een volle tent en vieze mannetjes die op de kerstborrel 3 zoenen willen doet me alsnog rillen.

Maar zou sowieso nooit van mijn leven meer fulltime terug willen

2 likes

Ja dit vind ik zo gek. Wij zijn een hele kleine groep (15 studenten) maar zitten ook altijd in een klein lokaal, raken elkaar bijna aan zeg maar, en als je op staat om naar de wc te gaan moet je mondkapje op… terwijl daar ruime afstand is. Zo gek. Maar vanaf 25 sept hoeft dat mondkapje dan ook niet meer in gangen, voelt tenminste iets minder scheef.

3 likes

Haha ja ik raak er ook helemaal van in de war als ik daarna de ah in loop en daar hoeft het dan weer niet, terwijl het daar dan super krap is.

2 likes