Caronatopic #10

Mn vriend heeft een prullenbakvaccin gekregen!! AstraZeneca. Ik was helaas niet thuis en ben erg blij maar een beetje verdrietig voor mezelf :see_no_evil:

@Chili je stond in de rij met mn vriend hahaha

Ik was vanmiddag naar een andere praktijk gerend maar helaas alles al vol. Ik krijg hier zoveel stress van, misschien beter voor mn hart om nog een paar weken te wachten :joy:

44 likes

Oeh ik zag net prullenbak vaccins in dit topic in Oosterbeek, Wijchen en Arnhem. Super dichtbij! Ook al ben ik al gevaccineerd, genoeg vrienden die dat nog niet zijn.

1 like

Haha, zo grappig.

Volgens mij gaan ze dinsdag bij dezelfde praktijk weer vaccineren, want belde vanochtend om een afspraak te maken voor iets heel anders en de assistent snapte eerst niet waarom ze dinsdag niks kon inplannen en toen zei ze: “ooh waarschijnlijk vanwege de vaccinaties”. Maar geen idee of dat dus echt zo is.

2 likes

Ik ben echt blij dat #salsapandemie al de hele dag trending is op Twitter.

28 likes

wow wat super!

love alle prullenbakvaccinberichten

7 likes

Weet iemand of je voor Prullenbakvaccin een Nederlands paspoort moet hebben? Of mag buitenlands (maar uiteraard wel geldig) ook? Op de website kan ik het niet vinden maar misschien heeft iemand er al eens mee te maken gehad.

Een vriendin is hier als uitwisselingsstudent en in haar thuisland wordt nu niet gevaccineerd, de vraag is of dat überhaupt ooit gaat gebeuren. Voor haar zou dit natuurlijk een hele mooie kans zijn als ze dan hier toch gevaccineerd kan worden!

1 like

Waahh een vriendin en haar partner zijn ook gerend en zijn nu ook gevaccineerd. Hahaha ze heeft gefilmd hoe vlug ze ernaartoe gingen.
Damn dit lijkt allemaal wel een slechte film :sweat_smile::joy:

48 likes

Ik moest net mijn BSN invullen op het formulier, maar misschien kan zoiets ook van het paspoort? Daar staat het BSN natuurlijk ook op.

1 like

Ik vind het wel jammer dat er niet een duidelijkere datum/week wordt aangegeven wanneer je aan de beurt bent. Dat zullen ze inmiddels toch wel beter weten? Nu staat er “midden juni” of “eind juni”.

1 like

Sharing is caring :rofl:

1 like

Niet-ingeschreven patiënten moest ik op basis van BSN-nummer registreren bij het RIVM. Dus ik weet niet wat er gebeurt bij internationals (omdat je je vaccin digitaal ook alleen door middel van DigID kan zien).

1 like

Als je ingeschreven staat bij de gemeente krijg je een oproep lees ik.

Of gaat ze echt al bijna weg dat ze m liever zsm wil? Of wacht je moet er wel twee dus dat duurt allemaal langer natuurlijk

Ik word zo vrolijk van alle prullenbakvaccin berichten :partying_face: :partying_face:

2 likes

Het rijksvaccinatieprogramma voor andere vaccinaties bij de GGD (bij mij kinkhoest tijdens zwangerschap) ging idd ook op adres-inschrijving ipv BSN. Denk dus dit ook?

1 like

Ik ging weer eens testen en ik was een drive through gewend, maar ze hebben hier nu een nieuwe teststraat en die was zó groot… Ook met dikke ingangen enzo, het was net alsof ik op een festival was. De parkeermedewerker was ook vet aardig hahaha, want hij zei:“Ja speciaal voor jullie hebben we hier een soort pretpark gebouwd, lekker tussen de lijnen doorlopen en even wachten op het groene lampje, have fun!!”

22 likes

Lijkt wel de autowasstraat. :joy:

2 likes

Wat top :sunglasses:! En wat een gekke toestand joh iedereen in de rij haha!

Moest je die eigen verklaring ingevuld bij je hebben? Die staat op de site, maar heb thuis geen printer. Dus wil alles bij de voordeur klaar hebben liggen :joy:

3 likes

Ik heb vandaag een prik gehaald op een hele grote vaccinatielocatie en kreeg ook helemaal festivalvibes door alle grote tenten en de ingang.

5 likes

@Krabsalade @Floepsie Oh thanks voor de reacties! Ze staat niet ingeschreven bij de gemeente helaas, haar kamer is onderhuur dus dat kon niet. (Natuurlijk zou een kamer met inschrijving beter zijn, maar het is al zo moeilijk om als international een kamer te krijgen dat ze moest aannemen wat ze kon krijgen, snap ik ook wel).

1 like

Eigenlijk zouden ze gewoon er een game van kunnen maken dat je zo veel mogelijk vaccins van een prullenbakdood moet zien te redden maar dat je onderweg wordt tegen gehouden door wappies etc. die je tegenwerken. En als boss battle moet je salsa dansen tegen die waanzinwappie. Bonuspunten als je onderweg ook nog de koekenpan uit de vijver vist en inzet om waanzinwappie te verslaan. En verder staat Hugo regelmatig in de weg maar als je ze opvallende schoenen steelt ben je eventjes minder vatbaar voor het virus.

43 likes