Vandaag de Kinjeroptocht in zitterd.
@Rozecoupeschaar Is het in Eindhoven gebruikelijk om erg verkleed/geschminkt op stap te gaan? Of is het een beetje meer zoals in Den Bosch?
Ligt er een beetje aan waar je heen gaat denk ik. Bij 3 uurkes vooraf is iedereen wel écht verkleed. Maar op de markt en stratum is het superverschillend wat er allemaal rond loopt. Ik ben wel alleen op vrijdagen geweest. Misschien dat het andere dagen of zaterdags met de optocht nog meer verkleed is.
Op stratum en de markt lopen mensen met bijwijze van alleen gekleurde beenwarmers en een sjaaltje tot mensen met pruiken, sminck en carnavalsjassen.
Ik ben wel van mening dat met carnaval niks te gek is.
Thanks! Mijn pakje ligt al klaar en ik ga helemaal verkleed, inclusief beenwarmers en pruik
Even totaal random he. Ik vier het niet eens maar vind het leuk om te zien wat jullie aandoen.
Anyhow hoe leuk zou het zijn als je bij @Krabsalade op de praktijk komt en al die dokters zitten daar verkleed.
Ik doe een adriaan pakje aan en ik ga een dag als freddy mercury tijdens live aid (uiteraard inclusief snor)
Ik zal iedere dag foto’s posten! Bij ons gaat de hele kappers keten de zaterdag verkleed. Dus als je verklede kapsters wil zien moet je bij ons in de kapsalon zijn. (We zijn geen dokters, maar we zien er wel grappig uit) Ik ben dan wel vrij gelukkig
Habaha hoe leuk een hele salon vol verklede mensen!! De klanten zouden eigenlijk ipv een schort om een carnavals pak aan moeten.
@Krabsalade Hahah jammer! Stiekem even voor je weekend wat confeti achterlaten ? In ieder geval veul plezier mit (meej hahaha ) carnaval vieren.
Jaaaa bijna, zin in!
Hier gewoon een oeteldonks jeske, lekker traditioneel maar ik hou er van. Nog drie dagen werken en dan zondag om 11.11 beginnen bij de intocht vd prins
JONGENSSSS ES GEHT LOOOOS!
Sjoenkeleeeeeeee mit n sjoes in de ein hand en n sjoes in de andere hand.
Ik moet nog wachten tot morgen .
Veel plezier voor wie het vandaag al begint!!!
Ik lees dit topic maar ben een ex-brabander dus ik vier nooit meer carnaval.
Als ik dit topic lees krijg ik een nostalgisch gevoel en wil ik ook weer carnaval vieren. Willen jullie wel foto’s plaatsen van jullie pekskes? Dan kan ik stiekem meegenieten.
Haha is goed. Ik begin vrijdag dus zal foto’s posten als ik het niet vergeet
Ik zou eigenlijk niet gaan, maar ik ga zondag toch wel om naar de optocht te kijken. Heb geen pakje of zo, maar gooi wat oude dingen van mijn moeder bij elkaar en doe een leuke pruik op en lekker veel schmink.
Maar: Ik draag nu altijd een bril. En die staat dus echt niet leuk bij al die dingen. Heb geen lenzen.
Heb nu het idee om mijn oude bril te beplakken met iets, bijv googly eyes of zo. Alleen mag het dus mijn montuur niet beschadigen. Hebben jullie ideeën?
Je hebt ook vaak van die stickers van nepdiamanten, misschien daar je bril mee volplakken? Of nepbloemen er aan rijgen?
Verder nog iemand voor hele cheape diy carnavalspakjes? Ik ga ook ongepland toch nog carnavallen dit weekend maar heb niks meer (en dus ook weinig budget, haal er dan liever bier van he ).
carnaval vloggies?
- Ja
- Nee
0 stemmers
En je vlog dan? Ik zag het wel.
hahahaha was weer lekker bezig
jeeeezus
Ik liep net een rondje door Den Bosch en stiekem vind ik die jasjes echt tof. Vroeger dacht ik echt “verkleed je gewoon dat is veel leuker” maar nu wil ik gewoon zo’n jasje pimpen en shit terwijl ik daar nooit carnaval vier.
Ik krijg er ook echt een saamhorigheidsgevoel van, gevoel van verbroedering. Morgen mn jasje bij m’n moeder ophalen, en dan nog wachten tot zondagochtend