Carnaval

Dat vind ik altijd zo stom! Ik woon echt aan het “grensgebied” waar nog carnaval gevierd wordt maar dat zou ook niet “echt carnaval” zijn. Joe ik heb lol en m’n pakkie is leuk :wave:

2 likes

Als je maar lol hebt!

1 like

Ik ga dit jaar voor de tweede keer carnavallen en heb echt geeeeeeeeen idee wat ik aan moet… ben ook niet creatief :joy: iemand tips??

Ohh ik hoop echt dat het weer lekker is. Wij vieren carnaval buiten. Jullie ?

Heb gisteravond de carnavals spullen van zolder gehaald en ben ze nu aan het wassen :heart::yellow_heart::green_heart:

3 likes

Ik ga dit jaar vreemd want op vrijdagavond ga ik naar Eindhoven i.p.v. Limburg :speak_no_evil: En zaterdag heb ik een bruiloft… Zondag ga ik naar de optocht (in sittard) en dan ergens de kroeg in! Ik heb een nieuwe baan en dit bedrijf is dicht op carnavalsmaandag en -dinsdag! Dus ik ga maandag ook nog eens.

Ik heb een 70’s aerobics pakje en een pakje als haringverkoopster!

1 like

Omg. :anguished::anguished::anguished: je gaat gewoon vreemd.

Ik ga opzoek naar een haringverkoopster of 70’s chick haha

1 like

Ik ga altijd naar buiten en ook de kroegen in.
Maakt het ook zo lastig met kleding kiezen.

Iemand al geoefend met schminken?

Ja wij blijven gelukkig altijd buiten of net onder de luifel. Een vriendin sminkt mij, ik ben er echt heel slecht in :joy:

1 like

Ik ga ook naar Eindhoven op de vrijdag.

Verder is bij ons in het dorp ook binnen én buiten. Vooral op zondag, dan ga je met een stempelkaart langs verschillende kroegen en dan is het dus echt van ochtends tot s’avonds van binnen naar buiten. Inderdaad altijd moeilijk met kleding.

2 likes

@GEEZ
Als je in Zitterd een snijboon ziet lopen heb je grote kans dat ik er naast loop!!!
Vriendinnetje dr snijboon pak is echt HILARISCH.

9 likes

Hahaha een snijboon :joy: gewéldig

1 like

Hoe dan :joy:?

1 like

Ik heb even mee gegoogled en op pinterest gekeken. Ik vond deze heel vet, en die simpelere blauwe misschien gecombineerd met jouw foto.

Grote foto’s

2 likes

Leeeeuk! Ik ga als cruella maar vind de inspiratie op pinterest niet echt leuk, ga denk ik maar los met rode en zilvere glitters.

Ik ga als wolkje. Dit, maar dan in het wit.

24 likes

Omg dit is geweldig!!!:heart_eyes:

2 likes

HALLOOOOOO JOEEE!

ik denk dat ik als Kim Kardashian ga! Heb een pruik gezien met lang wit haar, leren legging en een leren body.

Flink wat make-up op de bakkes en klaar.

Maar misschien ook niet, ik zie het donderdag wel.

3 likes

Haha ik zal naar je uitkijken

Ik twijfel om nog een dagje als minnie mouse te gaan en voor het vlgd seizoen een nieuw idee te bedenken. Dan wil ik bambi/hertje worden.

1 like

Hertje probeer ik ook al een tijdje, maar kan telkens niks vinden / maken wat ik leuk genoeg vind.

Ja, het is alleen nog een uitdaging om het zelf te maken. Hopelijk verpest ik het niet haha.

1 like