Wij zijn echt aanzienlijk minder geld kwijt bij de jumbo. Ze hebben vaak seizoensaanbiedingen die voor langere periode geldig zijn. Dit zijn ook altijd wel producten die wij kunnen gebruiken.
Bijv:
3 soorten fruit voor 5 euro (appels/druiven/meloenen/frambozen)
2 soorten broodbeleg voor 3,50
2 soorten roerbakgroente voor 3 euro (waarbij sommigen zelfs op 2,75 ps zitten normaal)
Kies en mix vlees en vega voor 8 euro
Dat zijn allemaal dingen die ik in mijn wekelijkse boodschappen meebestel.
In de app kan je inderdaad ook heel makkelijk filteren op van laag naar hoog. Je kan op 1 product ook doorklikken op de rest van de producten die met de aanbieding meedoen. Ik heb bij de jumbo vaak echt meer korting dan bij de AH op de standaard boodschappen.
En het is niet zo dat ik speciaal op de aanbiedingen kook trouwens! Hou ik ook niet van.
Heb het verder niet gecheckt maar heb het gevoel alsof de boodschappen ook bij de jumbo standaard goedkoper zijn. Maar dat heb ik dus niet gecheckt.
Wij bestellen vaak en laten dit dan klaarzetten in de winkel. De kunnen we zo met de auto naar het laaddock rijden en wordt het zo de auto ingetild. Echt ideaal . Op deze manier scheelt het ons sowieso heel veel. Zo weersta ik alle onzin wat ik tegenkom wanneer ik tussen de gangpaden loop
Oh en aansluitend op de info hierboven in de verschillende prijsklassen. Echt nooit geweten trouwens. Mijn jumbo valt wel in de categorie laag/midden