Een WA-verzekering is niet hetzelfde als een particuliere aansprakelijkheidsverzekering.
Ik heb er een bij centraal beheer voor 3 euro per maand
Het is ook gewoon verwarrend dat die namen zo op elkaar lijken, ik snap wel dat mensen dat door elkaar halen! Ook als er dan op zoân website zoân vaag stuk staat als hierboven, dat maakt het er niet duidelijker op dat er daadwerkelijk een verschil tussen zit.
Ik zou geen eigen risico doen, dan moet je dus voor alle evt kleine claims zelf dokken, zonde als het niet veel scheelt. Ik heb tot 2,5 milj maar met 1 zit je ook echt voor 99,99% van de gevallen prima!
Ik heb volgens mij voor 2,5 miljoen en dan nog kost het echt bijna niets.
Wat goed trouwens dat je meteen actie onderneemt
@mikselke komt misschien wat fel over maar ze heeft wel echt gelijk
Ik heb inboedel en aansprakelijkheidsverzekering voor 2 personen en zit op 200 euro per jaar zonder eigen risico. Vind het ook best prijzig maar heeft ook te maken met de wijk waarin je woont. Voorheen had ik sowieso alleen een kamer en nu met zân tweeĂ«n een appartement, dus ook wel logisch dat het duurder geworden is.
Ik heb ook tot 2,5 miljoen. Dat scheelde maar heel weinig per maand, volgens mij nog geen euro met zân tweeĂ«n. Ik heb geen eigen risico, ik weet ook niet meer precies wat daar het prijsverschil in was maar niet veel in ieder geval.
Als je samenwoont, kan je er een tweepersoons of gezinshuishouden op verzekeren! Dus zal allicht goed komen .
Zelfs als je nooit de deur uit gaat kan ik situaties bedenken wanneer je hem nodig zou kunnen hebben
@FISSA ben je nu niet ineens helemaal bang om per ongeluk iets te doen dit weekend? net als in van die series waarin mensen dan net 1 dag moeten overbruggen zonder levensverzekering oid
Ik ging nav dit topic even kijken en betaalde voor een gezin terwijl ik al 3 jaar weer alleen woon Direct even aangepast. En ik kon niet vinden wat mijn eigen risico was dus heb even gebeld, maar dat blijk je bij Ohra dus niet te hebben!
Nou ben blij dat er door mijn vraag weer wat mensen beter verzekerd zijn haha, nu ik nog
Oh dit wist ik niet! Door dit gesprek heb ik aan mân vriend gevraagd of hij er ook eentje had, maar dat was niet zo. Ik ga hem er dan maar bij op zetten denk ik. En we moeten sowieso even onze verzekeringen bekijken nu we gaan samenwonen. Bedankt voor het delen
Wij zijn op zoek naar een internet provider voor ons nieuwe appartement en ben tot de volgende bedrijven gekomen: Youfone en oxxio. Heeft iemand ervaring met 1 van de 2? Vind het echt heel lastig, maar deze zijn nog een beetje betaalbaar.
Ik heb met youfone hele goede ervaringen mbt telefoonabonnement, maar ik heb geen idee hoe ze als internetprovider zijn.
oxxio schijnt als energieprovider superkutte service te hebben (vroegah werkte ik waar de customer service ook zat, maar heb er zelf nooit energie afgenomenâŠ) dus ik zou het er niet op gokken.
Ik vind het best oké als energieleverancier. Ik heb vandaag nog via de chat contact met iemand gehad en het was binnen een paar minuten geregeld. Ze zijn alleen heel opdringerig als je weggaat, maar zijn ze dat niet allemaal?
Ik ken Oxxio ook alleen als energie leverancier en âprimaâ ervaringen mee. Niets aan de hand gehad dus ook geen klantenservice nodig gehad. Wel gebeld om op te zeggen maar toen vond ik ze ook niet opdringerig eigenlijk.
Geen ervaring mee, maar ik ben ook onlangs verhuisd en mijn vriend heeft wat research gedaan hoe het nou precies zit. Het komt er op neer dat het verschil in snelheid pas aangepast wordt op jouw bestelde waarde (dus bv 50 mbit/sec of 200 mbit/sec) in een lokaal station wat in handen is van oxxio/kpn/ziggo (daarvoor is het gewoon een groot internetsignaal zonder snelheid restricties), wat dus op basis van het onderhoud/materiaal kwaliteit van zoân capping station voor een goedkopere internet aansluiting zorgt. Ik denk ook dat het ook op basis van je locatie in NL heel erg verschilt of er vaak storingen zijn, maar ik heb op basis van deze kennis en wat trustpilot zoek rondjes gekozen voor een van de grotere aanbieders ipv een hele goedkope, om slechte klantenservice en storingen te voorkomen.
Ik zit ook net bij tmobile en nu doet mân internet het niet
Zijn uiteindelijk voor Youfone gegaan! Had de laatste berichten niet gelezen maar ben wel blij dat we niet voor oxxio zijn gegaan haha. Vind het zo absurd dat bedrijven zoals ziggo bijna 2 keer zoveel vragen voor internet in vergelijking met andere aanbieders