Goede tip, wij zitten ook al jaren bij Ziggo dus dat ga ik vrijdag ook eens doen!
De medewerker zei ook echt, joh je had in 2017 al kunnen bellen. Voel me zo dom
Ik ga ook meteen bellen! Wilde misschien naar Tele2 maar ik hoor dat die internet snelheid wel een stuk minder (stabiel) is(?). Dus ik blijf wel bij Ziggo, maar ga ze dat niet zeggen natuurlijk. Thanks voor de tip!
Ik ga sowieso mijn aanvullende verzekering naar beneden bijstellen maar overstappen weet ik nog niet. De een heeft dan dit wel, de ander dat niet, etc. En dat voor een paar tientjes verschil maar.
edit: nu internet vergeleken en ik kan gewoon niks vinden wat goedkoper is dan ik nu heb. Of ik ga achteruit in Mbs ofzo. Of het scheelt 3 euro maar dat is de moeite van het overstappen me niet waard. Zit al bijna 8 jaar bij dezelfde Ze hebben net een nieuw modem geleverd omdat ik een verouderde had. Nooit problemen en blijkbaar nog steeds een goede prijs.
Ah topper krijg zes maanden lang ā¬12 per maand korting en ga daarna ook nog ietsje minder betalen omdat ik blijkbaar een oud pakket had met vaste telefonie.
@Velours nogmaals dank voor de tip!
Over dat laatste, je kan het uiteraard altijd proberen, maar toen ik er een half jaar geleden werkte waren het echt vaste bedragen. Dat wordt gewoon bij iedereen op datum x van de rekening gehaald. Je had wel een tijdje het āmeerā programma, dan kreeg je korting. Maar dat is weg geloof ik.
Gewoon de klantenservice van mān tv/internet aanbieder gebeld en dan het keuzemenu doorlopen zodat je bij opzegging komt.
Een andere aanbieder heeft waarschijnlijk ongeveer dezelfde prijs per maand, maar als nieuwe klant krijg je dan bijv. de eerste 6 maanden korting. Die korting kun je als bestaande klant dus ook krijgen bij het verlengen van je jaarcontract.
Overigens ook mān simonly overgezet naar Hollands nieuwe. Die hebben nu goede deals. Ga een euro meer betalen voor meer dan het dubbele aantal mbās/ belminuten
Dat laatste heeft geen kans van slagen hahaha, die moeite zou ik me besparen.
Heeft iemand btw ervaring met KPN en zoān opzeglijn?
Gewoon bellen en zeggen dat je wil opzeggen, dan krijg je al een aanbieding en wil je dan nog steeds opzeggen of ben je ontevreden over wat ze bieden kunnen ze vaak nog meer bieden. En bieden ze je niets kun je zeggen dat je toch klant wil blijven.
Mijn moeder doet dit jaarlijks, mijn vriend onlangs ook en wij betalen nu een halfjaar echt minder dan de helft van wat we betaalden en daarna een halfjaar 15 euro minder p.m. Tegen die tijd bellen we weer
Erge is dat ik ook daadwerkelijk mega ontevreden ben over hun āserviceā HAHA. Las wel eens verhalen op internet dat KPN geen fucks gaf en vaak geen aanbieding deedā¦
Ik heb dit vorig jaar dus ook gedaan en dat werkte prima. Toen belde ik dit jaar opnieuw en was er ineens geen aanbieding beschikbaar. Was bij Ziggo dus ik word er oprecht een beetje een zure Nederlander van als ik zie dat anderen nu wel gewoon die korting krijgen haha.
Daarom vraag ik het ook hier :ā)ā¦
Ik heb bij kpn gewoon opnieuw een aanbieding gekregen, dus ik zou het proberen
Ik ben net opgezegd bij KPN. Ging verhuizen, wilde adreswijziging doorgeven, en toen bleek dat ik op mān nieuwe adres een nog duurder pakket moest gaan afnemen omdat ik een āoudā contract had (zat bijna 10 jaar bij hen). Vond dat vrij belachelijk, want was al een duur pakket wat ook steeds duurder werd, en dat voor trager internet dan gemiddeld (toen ik een contract bij hen aanging waren zij de enige provider daar dus enige optie). Terwijl ik 100jaar in de wacht stond meteen even online gekeken war andere providers vroegen, dat wilde ik sowieso nog doen maar eigenlijk pas na al mān verhuistoestanden. Toen heb ik dus aangegeven dat ik zag dat het bij andere providers een stuk goedkoper kon, dat ik al 10jaar klant was, maar het belachelijk zou vinden dat ze nu ook door een verhuizing de prijs nog dusdanig omhoog zouden gooien + dat dat ook weer eerst een jaarcontract zou moeten worden. Toen wilden ze me wel een korting geven voor de eerste 6 maanden, maar dat was alsnog veel nadeliger dan overstappen. Ze gaven ook aan dat zij ook wel bekend stonden als Ć©Ć©n vd duurdere providers en zij het meer van andere dingen moesten hebben. Begreep ik, maar ik had dus al 10jaar onnodig veel betaald dus heb het toen maar opgezegd. Nu sinds 1.5 week bij t-mobile.
Ja KPN klantenservice heb ik alleen walgelijke ervaringen mee. Nog nooit first time right maar altijd 5e contact eindelijk iemand die me helpt met meer dan een halve werkende hersencel.
Ik ga volgende maand ook verhuizen en heb ook een oud abo nog incl spotify premium. Maar eerder woonde ik altijd in huizen waar alleen een oude aansluiting was en dus alleen KPN kon, daar ontbrak de juiste kabel voor Ziggo etc!
Ben heel benieuwd iig, ik zie het wel
Ja same here dus! Ook door het zo belachelijk lang (en dan bedoel ik dus ook Ć©cht heel lang steeds) in de wacht staan steeds krijg ik dadelijk een giga tel rekening zag ik gister toevallig dat gebeurde nog net op de valreep in november, en in december ben ik er giga overheen gegaan met mān internet oa doordat dat eerst niet werkte omdat de oude bewoner voor mij hier nooit internet heeft gehad in de 30+ jaar dat ie hier woonde en er dus blijkbaar nog geen ālijntjeā lag (blijf normaal altijd netjes binnen mān bundel met nog heel veel minuten en mbās over, dus lekker zuur nu het al zoān dure maand is met verhuizing)
Denk niet dat dat kan, ze schrijven sowieso automatisch af per definitie. Dus ze kunnen jouw betaling ook niet plaatsen denk ik. Maar dat gaat totaal ook maar om een klein bedrag per jaar toch? Als je om fiscale redenen nu alvast dingen voor 2020 wil betalen (verlagen box 3 vermogen), zou ik eerder grote uitgaven doen: zorgverzekering, autoverzekering, onderhoud auto, collegegeld rest van het schooljaar, andere abonnementen voor heel jaar ineens betalen zoals internet, telefoon, sportschool, etc.
Afhankelijk van hoe āgrootā je leverancier is raad ik je dit af. Vorig jaar zijn er 2 leveranciers failliet gegaan en alles wat je dan teveel hebt betaald ben je kwijt. De kans is natuurlijk klein dat het weer gebeurt, maar hij bestaat wel. Je moet natuurlijk doen wat je zelf wilt, maar het lijkt me goed om je hier bewust van te zijn.
Thanks! Heeft gewerkt toen ik belde voor mij ouders en degene aan de lijn zei dat ik al twee jaar geleden kon verlengen.