Ben zo jaloers op deze plankjes. Heb een aantal keer na het eten van brie een migraine aanval gehad waardoor ik nu dit soort specifieke kaasjes (machego, camembert etc) niet meer durf te eten :(. Misschien toch binnenkort weer een beetje brie proberen, mis het zo!
@Yzile die vriendin maakte me er zeker blij mee, dit was wel de eerste keer dat ik 'm gebruikte want voor met zijn tweetjes is ie een beetje te groot haha.
@justaddicted haha ja prachtige vertaling
@Scorpiovibes nou, ik heb gekeken, maar ik heb dus geen ronde plank er in haha! Apart want ziet er voor de rest echt hetzelfde uit. Er is ook nergens een uitsparing waar een ronde plank zou kunnen zitten ofzo. Maar zonder is hij groot genoeg.
voglens mij zou dat kunnen komen door de sulfiet…
ik kan me herinneren dat volgens mij op mijn brie stond: bevat sulfiet
Omg, op 20 februari heb ik samen met een vriendin een kaas, bier en wijn proeverij via Zoom bij de librije. Dat gaat volgens mij best wel cool zijn. Sowieso dat er foto’s van komen haha.
Ga tegenwoordig elke vrijdag een assortimentje halen bij mn favo kaasboer. Dat brood is ook echt geweldig: pruim met gorgonzola
Morgen “vier” ik mijn verjaardag dus ik ga een mini borrel plank samen stellen! Gisteren allemaal lekkere hapjes opgezocht. Ga sowieso voor gorgonzola du leche met gegrilde peer, buratta met tomaatjes uit de oven en morgen nog even naar de markt voor lekkere dipjes.
Nu nog even dit topic doorspitten om inspiratie op te doen
Omg nice
Net de charcuterievideo van Binging with Babish gekeken, kan dan echt balen dat ik geen vlees meer eet
Hoe was het???
@Rockabye goals!! Dit is onze vrijdagmiddagplank. Voor 2 volwassenen en een kind van bijna 2, die doet altijd gezellig mee. Zelfs met de blauwe kazen haha.
Precies die bakjes staan as we speak ook bij ons op tafel nu
Wat leuk dat kaasmesje met palmboom!
Van vanmiddag! Lekker naar de markt geweest waar ik onder andere oude brokkel kaas, aioli met pistache (echt zooooo lekker) en tomaten feta spread. En niet te vergeten gorgonzola du Leche😍.
Thanks!! Jaren geleden bij Sissy Boy gekocht. Zullen ze nu vast niet meer hebben, maar ik zie er wel vaker dit soort bestek dingen.
Wow, wat ziet dit er goed uit!!
Voor 2 volwassenen en 1 peuter.
Hadden jullie elk je eigen plank Ziet er fantastisch uit!! Ik ga dit weekend ook los. Zondag serie avond met mn vriend met port en een kaasplank, zoveel zin in
Half niet zo fancy als jullie planken maar mijn man vond de druiven en kweeperenjam en schimmelkaas al te exotisch.
Hahaha zo herkenbaar. Die kweeperenjam, ZO lekker
Ik heb vandaag een eenpersoons borrelplank (excl zuurdesem brood die niet op de foto staat). Ook niet zo spannend want dit weekend was mn vriend er en die houdt ook niet van heftige kaasjes (workin on it ). Dit is met oude friese kaas en truffelkaas. Oja en de lekkerste aioli
@Nefertiti @Chicago is de kweeperenjam lekker bij kaas? Wij hebben namelijk zo’n boom in de tuin staan. Hebben er een keer jam van laten maken maar vonden het niet perse lekker, maar misschien dus wel met kaasjes?