Omg dit is de beste borrelplank die ik ooit heb gezien!
wow
Bij deze nodig ik mezelf uit op jouw verjaardag
Wow, te gek!
Vind het er al snel luxe uitzien als je ieder gaatje opvult met iets, beetje overloaded plank.
(dit is trouwens ook op zo’n grote plank met handvat, maar ik doe er vaak een bakpapiertje onder, ben anders bang dat er schimmel of vetvlekken op mijn plank komen, wel minder mooi. Hoe houd je dit schoon?Oeh jouw borrelplank ziet er goed uit!
Ik was mijn plank eigenlijk altijd gewoon af met warm water en afwasmiddel, en daarna laat ik het goed drogen voordat ik ‘m opberg. Alsof het een snijplank is zeg maar. Nooit over nagedacht dat dat misschien slecht voor de plank is ofzo? Maar hij ziet er nog top uit, dus denk dat het wel kan.
Laatst gelezen dat je het alleen met warm water en een sponsje moet schoonmaken. Dan zou hij het langst mooi blijven.
Ik kwak het ook altijd rechtstreeks op de plank, en hij is nog als nieuw! Was hem inderdaad alleen met water.
Oeh, ziet er goed uit zeg! Ga ik ook eens proberen om hem gewoon helemaal vol te leggen
Dit was mijn laatste borrelplank, met als een van de hoogtepunten een manchegokaasje + abrikozendip met Leffe Blond bier.
De foto’s zien er zo kut uit, maar ik heb anti pasti gemaakt met Frans stokbrood met prosciutto en gerookte mozzarella van de traiteur in de stad. Ook nog macadamia noten erbij gehaald en een fles wijn. Echt super chill zo’n avond.
Je doet je naam eer aan ( voor de kazen)