Borrelhapjes/kaasplanktopic

Hahaha nee zeg :joy: zo vaak ben ik ook weer niet op Terschelling. Maar áls ik er ben: full cheese party

2 likes

Klinkt misschien gek, maar dit is ook heel lekker om door prosecco te doen. Gewoon een klein laagje in een flûte en dan prosecco erbij schenken. Ik gebruik het ook wel eens in combinatie met witlof, blauwe kaas en peer. Dan doe ik bijvoorbeeld een klein laagje in een amuseglaasje en daar een witlof scheut in die gevuld is met wat blauwe kaas en gesneden peer.

6 likes

In alle eerlijkheid klinkt dit heerlijk, helemaal niet gek. :star_struck:

1 like

Weekendddd

79 likes

Spot ik daar chili cheese bites :heart:

4 likes

Jaaaaa, zo lekker zijn die :drooling_face:

1 like

Wat een heerlijke plank zo!

1 like

Een gezonde borrelplank :yum:

31 likes

Lijkt voor een heel weeshuis. Was voor z’n drieën :yum:

54 likes

Apéro toen de schoonouders kwamen eten

25 likes

Zo leuk om iedereen z’n borrelplank te zien. Ik raak helemaal geïnspireerd door dit topic haha

Borrelplankje voor 2, zal wel wat ‘borrelplank etiquette’ regels overschreden hebben maar I like it op deze manier!

30 likes

Lekker onscherp, kon m’n boomerang niet posten.

48 likes

Wow, genietennn

1 like

Ja het was heerlijk, geïnspireerd door dit topic🥰

4 likes

Gisteren m’n tapas hapjes van de jumbo ff wat mooier geparadeerd hahaha. Eet toch wat lekkerder dan rechtstreeks uit de bakjes.
Ik leg 't altijd op een lazy susan zodat je er wat makkelijker bij kunt van alle kanten.

21 likes

Zomerse plank. We hadden ook nog aioli en mascarponechilidip maar die waren niet fotogeniek genoeg voor de foto.

61 likes

Vanavond een borrelplankje als diner

40 likes

Wow, geniet ervan!! :heart_eyes:

Ik heb een nieuwe borrelplank, lekker groot! Truffelkaasje, brie en een soort port salut. De dipjes waren pittige feta en een aubergine feta dip.

27 likes