Elise! Had per ongeluk Milou getypt net.
Met… Erik?
Met Jonathan. Een Zeeuw (uiteraard) die ze al kende vande middelbare school en nu weer was tegen gekomen.
Typisch mannen
Ik ontdek nu pas de afzakken ebroek bij GJ. Wat ongemakkelijk, en beelden die je liever niet ziet.
https://twitter.com/i/status/1254480053351657472 werkt dit?
Edit: ik kan het gifje hier niet krijgen dus dan maar de link
Doordat ze zegt ‘na 10 augustus ben je welkom voor een eerlijk gesprek’ lijkt het wel alsof er iets is voorgevallen… Anders ontken je het hele gerucht toch volledig?
Zou ook kunnen ja… Ik hoop maar dat de roddel in ieder geval niet klopt!
Ik vrees nav deze reactie van Karine dat het niets is geworden tussen haar en Geert Jan. En dat vind ik heel jammer.
Wow jongens ik ontdek net het YouTube kanaal van Annemiek. Annemiek Koekoek
Ik vind dit echt zo saai… Meestal sta ik heel loserig te springen als er ‘prive’ informatie over kandidaten uitlekt (zo ben ik op zoek gegaan naar de FB van Nienke, Vera, andere Vera, en nog een paar. Triest maar waar) maar dit doet me gewoon helemaal niets.
We hadden alleen Bastiaan goed voorspeld
Ik kwam vanmiddag op het Insta account van Bastiaan uit en via hem ook op de Insta van Milou en Elise. Ik vond het wel opmerkelijk dat Elise in haar bio een link naar het filmpje op de BZV website waarin ze terugblikt op haar avontuur. Dat zou ik zelf eigenlijk nooit doen, maargoed, ze wijdt ook enkele posts en allerlei story highlights aan BZV dus wat dat betreft past het er wel bij.
Wat zijn hun accounts?
Boer laagstreepje Bastiaan, hij volgt Elise en Milou.
Milou heeft wel een heel lief berichtje over Elise geplaatst.
En Madeleen ook (die zelf opstapte)
Madeleen stapte niet zelf op hoor!
Oh dat dacht ik! Dan had ik dat verkeerd. Zijn ook zoveel opgestapt dit seizoen
Kan echt niet wachten tot de citytrips, zo benieuwd of het inderdaad zo’n fiasco wordt als de voorstukjes deden suggereren. Nog twee nachtjesss oh en ook benieuwd of er misschien al iets aan bod komt van de oplichtingsgossip maar dat zal eerder bij de terugblik aan bod komen vrees ik. Als het al aan bod komt…