Boer zoekt vrouw/Onze boerderij #2

Annemiek gaat met Willem van de webserie op city trip. En de moeder van Willem gaat dan ook mee. Dat is haar straf voor het niet uitspelen van BZV.

25 likes

Zijn het niet gewoon nepwimpers? Sowieso ook vreemd om zoiets dagelijks te gebruiken.

Met een lapzwans naar Lapland. Typisch

8 likes

Die date van willem die met 50 km/u in zijn achteruit rijdt. :joy:

9 likes

Hoe Willem afscheid neemt van zijn date :joy: Lekker formeel. Moest wel echt lachen om hoe hard zij achteruit reed, alsof ze zo snel mogelijk weg wou komen hahaha

3 likes

Lijkt net een sollicitatiegesprek bij hem altijd.

2 likes

Inclusief het ontmoeten van toekomstige collega’s en een rondleiding door haar toekomstige werkplek

5 likes

Ogod jongens dat shot dat Bastiaan en Milou stonden te tongen en toen Elise op haar fiets langs het raam :’)
En ze hebben echt tegen Milou gezegd van “Hè we kunnen nu niet bij jouw schoonfamilie langs met de camera, regel je wel ff een vriend(in) voor op Skype? Staat in je contract”.
En dat gaat toch nergens op uitlopen. Milou moet haar baan opzeggen en dat had Basti al na 5 minuten op de boerderij laten weten.

Ik verbaasde me over dat Carine zei dat ze er zin in had, zo leek het totaal niet. Zo koel op die bank en aan tafel met GJ.

En wat liefdeloos volgende week allemaal. Zielig voor Jan.
Zou er voor Annemiek nog een slachtoffer gevonden worden? Die is echt opeens helemaal enthousiast.

En de webserie, @Sjern ik moest ook lachen toen die chick het erf af scheurde en Willem zo zei van “Zo”. Hij had ook al bij aankomst gezegd dat ze goed kon rijden :rofl:. En die hand uitsteken bij afscheid. Wel enige keer dat hij volgens mij meteen over tweede date begon!

6 likes

Ik vond Carine niet koel overkomen, eerder nog wat terughoudend omdat ze het lastig vindt zichzelf nu helemaal open te stellen. Ik weiger de roddel dan ook te geloven, ik geloof nog steeds in een goede afloop voor GJ.

1 like

Zo, ik heb het net teruggekeken. Mijn hart is gebroken voor Elise, ik moest best wel hard meehuilen (zwangerschapshormonen of zacht ei?). Hopelijk vind ze een lekkere vent daar uit de buurt en eindigt Basti alleen, en ziet hij hen verliefd lopen in het durp. Nee maar dit wordt niets met Milou, na een tijdje wil B dat ze daar komt wonen en is de eerste geilheid weg.

GJ en Karien(?): geen mening, wordt niets denk ik. GJ lijkt zo jongensachtig en kwetsbaar, zou mij niet trekken als vrouw van >50.

Geert is een flirt, wordt helemaal niks met die vrouw. Hij dekt zich al in aan het einde van de aflevering.

Haha zielig voor Geert, op bezoek bij je schoonouders en de drie zussen van je date.

Waarom is er geen koppel zoals Steffi en Roel deze keer :frowning_face::heart:.

13 likes

Lollll Basti is echt zo’n fuckboy, die heeft een paar keer seks met Milou en ineens ‘kan hij geen relatie met haar hebben als ze in Frankfurt blijft’.

29 likes

Wacht ik miste het voorstukje van volgende week half, waarom is Nienke aan het huilen en Jan verdrietig op het strand?

1 like

Volgens mij omdat Jan meer gevoelens voor Nienke heeft dan andersom

1 like

Ik snap Bastiaan niet hoor.

Bastiaan’s wensenlijstje:

• Vriendin moet dichtbij wonen. Geen zin meer in LAT-relaties
  • Vriendin moet binnen 2 weken haar leven opgeven en intrek nemen in de boerderij
  • Wil settelen, ‘dit moet uiteindelijk het echte werk zijn’
  • Wil graag dat zijn brood gesmeerd wordt
  • Wil graag zo min mogelijk praten tijdens lunchpauze. In tien minuten 6 broodjes ei naar binnen werken, hond aaien en wegwezen
  • Huishoudelijk werk uit handen nemen? TOP
  • Is van 4.30 tot 20.00 bezig buiten het huis
  • Levert graag commentaar op het avondeten

Elise:

• Woont 5 km verderop
  • Wil direct intrekken in de boerderij
  • Wil meteen beginnen aan kindjes
  • Smeert met liefde 3825 boterhammen voor Bastiaan, Harm, Rinus, Hendrik, Gerrit en Gijs
  • Vindt het helemaal prima als de hond meer aandacht krijgt dan zij
  • Poetst met liefde 2 keer per dag de pot als Harm weer heeft zitten batsen
  • Vermaakt zich prima tussen 4.30 en 20.00 met boterhammen smeren en het huishouden
  • Vindt commentaar op het avondeten prima

Milou:

• Woont 500 km verderop
  • Heeft een serieuze carrière die ze niet binnen 2 weken opgeeft
  • Settelen? Even wachten nog
  • Broodjes smeren? Oké dan
  • Wil meer aandacht dan de hond
  • Vindt alleen maar het huishouden doen geestdodend
  • Hangt tussen 4.30 en 20.00 huilend aan de telefoon met vriendinnen / familie omdat ze het niet trekt
  • Krijgt liever geen commentaar op kookkunsten

Milou: Wisselt 3 keer een wulpse gewillige blik uit met boer Bastiaan.
Bastiaan: Ik kies Milou.

:exploding_head: :exploding_head: :exploding_head: :exploding_head: :exploding_head:

66 likes

Het voelt zo als zondag, wat zal het leeg zijn vanavond :cry:

5 likes

Het zou me ook niks verbazen als Bastiaan na het avontuurtje met Milou Elise weer contacteert en dat ze het alsnog samen proberen.

24 likes

Die kans acht ik groot ja.
Paar keer Milou alle kanten van de hotelkamer / bubbelbad / iglo laten zien en dan concluderen dat een relatie onder zijn condities niet gaat lukken.

4 likes

‘Dit zijn mijn eisen TENZIJ ik geil word.’

24 likes

Elise was net op radio 2 en ze heeft inmiddels een relatie met iemand anders.

29 likes

Huh, als dit zo is dan mag ze dat toch helemaal niet zeggen?