Boer zoekt vrouw 2018

Echt wat deed dat mens gisteren bij boer Jaap opeens naar/raar. Alsof hij voor haar moest strijden. Ze verpestte ook echt de sfeer gewoon met haar gevloek en gesnauw.

3 likes

Kolere wat heb ik me zitten ergeren aan mevrouw tabak. Ook echt meerdere keren vragen ‘maar waarom heb je MIJ dan gekozen’ waar de andere vrouwen ook bij zitten, lekker alle aandacht opeisen. Als je echt zoveel gevoel in je lijf hebt moet je toch aanvoelen dat dat niet kan. Was echt trots op Jaap toen hij haar wegbonjourde

21 likes

Ja ik ook!

1 like

Ik kon het vandaag pas terugkijken. Heb weer genoten van al jullie reacties!

Vond de date van Michelle echt saai en awkward. Zoveel stiltes en die opdracht met dat paard, wtf? Niet echt iets voor een date vind ik. En zeker niet om elkaar daardoor beter te leren kennen? Ga gewoon léuke dingen doen :stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 like

Dat! En als je merkt dat je aanpak niet werkt dan gooi je het over een andere boeg.

Ik keek gisteren voor de tweede keer boer zoekt vrouw (kijk normaal nooit televisie) en verbaasde me inderdaad echt over het gedrag van die Marjan. Zijn er echt mannen die dit leuk vinden??

Maar nog veel verbaasder was ik toen ik erachter kwam dat Steffi(e?) jonger is dan ik. Ik had haar tien jaar ouder geschat? Wat vinden jullie?

1 like

Ik vond het ook ZO typisch hoe ze deed. ‘Je kunt geen taal vinden bij je emoties? HMMMMM…’
Echt die ‘Hmmmm’ was op zo’n ongelooflijk typisch toontje. Ik zei direct tegen mijn moeder ‘oh ja die is therapeut’. Zo mega belerend van ‘nou poeh poeh als je dat niet kan, wat moeten we dan nog beginnen jeetje nou dan wordt het lastig hoor’

Echt hou op

3 likes

Mijn psychologen zouden dat nooit zo doen, dit kwam zo naar over. Kreeg ook het gevoel dat je nooit klaar bent als je bij haar sessies gaat volgen.

Ik mis deze filmpjes echt hahaha
16 likes

Nee dit zou dan echt zo’n trut van een psycholoog zijn. Zo’n vrouw die dan zegt ‘Ja maar wat wil je dat ik daar aan ga doen dan?’ als je al je problemen bij haar uit stort

1 like

Ik ga het nu kijken en lees de reacties later :joy:

Zo ik heb gekeken en bijgelezen, heb weer lekker kunnen lachen om jullie reacties.

Vind het wel weer een pareltje dit seizoen, ben erg benieuwd hoe de logeerweek gaat zijn, ik heb het gevoel dat er nu veel sneller door de afleveringen heengegaan wordt.

Ik ben het nu aan het terugkijken maar wat zien die vrouwen in het gedrag van Marnix?!

1 like

Geen idee… de hoop iemand kunnen veranderen misschien?
Ik vond het sowieso een rare dag. Bij de roofvogels zat hij er in het begin maar een beetje bij omdat die man van de roofvogels nogal druk was met de dames.

Wel echt klasse van Jaap om dat mokkel weg te sturen.

Dat mokkel haha
Voelde me echt bekocht overigens, vond haar toen in de trein zooo leuk wilde bijna zelf met haar op date, en nu ontpopte ze zich zo raar, echt very Dr Jekyll and Mr Hyde

2 likes

Ja, iedereen was leuk bij jaap… behalve die Pinkpop mevrouw… die was gewoon raar.

Huh hoezo? Hij bedoelde het toch gewoon als grap?

Oké. Nouja ik kon de humor er ook wel van in zien…

1 like

Het begint zo weer! De logeerpartijtjes komen eraan

2 likes

Cringy time!! Heb er zin in haha!!!

3 likes