Boer zoekt vrouw 2018

Ik heb altijd dat zodra een programma zo’n nabeschouwing doet, dan vind ik het niet meer leuk. Al dat overgeanalyseer slaat zo’n heel programma altijd dood…

4 likes

Kunnen ze Marnix niet even interviewen met hele simpele vragen als: hoe heten de vrouwen? Waar wonen ze? Wat doen ze voor werk? Hebben ze broers en zussen?
Mag ook na de logeerweek.

Hij zal zwaar door de mand vallen.

7 likes

Gewoon een soort tekst-tv met al deze forumposts :nerd_face:

2 likes

Hmm ja daarom vind ik die van ER en WIDM ook niet leuk denk ik

1 like

NEE ik moet anoniem blijven, ik doe volgend jaar mee voor de achter de schermen juice. Moeten jullie me even helpen met een brief schrijven.

5 likes

Lieve Marnix,

Ik haat paarden en adoreer jou. Kies mij.

Liefs,
Leeuwtje

11 likes

Lieve Marnix,

Dat je maar de tyfus in je oogbal mag krijgen.

Liefs je leeuwtje

16 likes

Die moet ze op zn kussen achterlaten als ze op de laatste dag van de logeerweek zelf ervandoor sneakt. Als ze dit aan het begin al doet komt ze nooit binnen.

1 like

Ja, heel sneu.

Maar rudie is dan wel weer leuk! Echt jammer dat hij niet in het reguliere programma zit.

Mooi dat jullie er van uit gaan dat Marnix volgend jaar weer meedoet.

9 likes

Ja hij kwam heel leuk over inderdaad!

Wat ik me nou altijd afvraag he. Ze hebben het altijd over ‘als ik in zijn ogen kijk voel ik me rustig’ en ‘ik voel me thuis bij hem’ en ‘hij ziet er leuk uit’

Denken ze nou nooit eens ‘god wat zou ik met jou graag willen neuken vanavond’ ??
Is het nou nog nooit voorgekomen dat er iemand bij zit wie de seksuele spanning er vanaf spat? Het is altijd meteen zo diep maar je hebt toch soms ook gewoon mensen waar je het spontaan heet van krijgt?

14 likes

Jaap en Petra hebben dit wel een beetje volgens mij. Hij kijkt toch met zo’n blik naar haar. Maar dat mogen ze natuurlijk nooit zeggen hahaha. Zou wel grappig zijn.

5 likes

Ja dit zei ik precies tegen mijn vriend!! Dit is toch niet wat je denkt als je iemand lekker vindt?

Heb de vorige aflevering tijdens mijn werk met een half oog gekeken en dacht al dat ik een van de mannen van steffi herkende. Maar nu ben ik er achter. Heb met Roel in de klas gezeten. Heb verder geen zinnige bijdrage maar alles met plezier terug gelezen (:

8 likes

Omg inside information.

6 likes

sorry maar ik krijg steeds het gevoel dat die vent van luckytv alle tekst van Zeno alvast heeft nagesynchroniseerd

20 likes

Nou niet echt dus haha. Alleen dat hij goed opgedroogd is. Verder geen herinneringen aan hem maar dat zegt misschien ook al wat over hem.

2 likes
3 likes

Zo lullig. En ze is ook veel te knap voor hem.