Ik heb het boek net in de stad gekocht, ben heel benieuwd!
Jonathan Franzen – Kruispunt – Smitakis Boekenlust Nu ben ik nog nieuwsgieriger naar dit boek. Nou we zullen zien of het boek op tijd beschikbaar is in de bieb.
Leuk, ik ga ook meedoen denk ik. Heb het goede voornemen meer te lezen want zit te veel op mijn telefoon als ik ‘vrij ben’
Het boek is best wel lastig te verdelen Vooral het eerste hoofdstuk na Pasen is heel lang (105 pagina’s).
Verdeling 1 (6weken, minimaal 70 maximaal 105)
Verdeling 2 (7 weken, minimaal 36, maximaal 105)
Verdeling 3 (9 weken, minimaal 32, maximaal 105)
Ik vind zelf 9 weken wel heel lang. Doen we dan bespreken als het boek uit is of elke week ?
Ik vind het zelf eigenlijk het leukste om het boek gewoon te bespreken als iedereen het uit heeft. Zo’n verdeling is wat mij betreft niet nodig!
Ah ik zag dat het eerder per week een paar hoofdstukken was en dan die hoofdstukken bespreken. Vandaar een verdeling. Maar eerst lezen en dan bespreken is natuurlijk ook een optie. Misschien polletje erin gooien?
Het maakt mij allemaal niet uit.
Per week bespreken of aan het eind hele boek bespreken?
- Per week pagina’s van die week bespreken
- Aan het eind het hele boek bespreken
0 stemmers
Edit:
Andere optie:
- Iets van drie keer tussendoor bespreken
0 stemmers
Ik lees niet eens mee met dit boek maar elke 50-70 pagina’s lijkt me een beetje too much, soms lees je dan onbelangrijke dingen om te bespreken. Aan het eind is ook zonde, want dan kun je dingen vergeten zijn. Dus zou iets er tussen in doen, 3 momenten ofzo inplannen op elk 1/3e van het boek.
Goeie! Ik heb die optie er ook bij gezet
Ik vind het wel heel lief dat je helemaal de moeite hebt genomen om zo’n verdeling te maken! Boek is besteld!
Dit vind ik heel chill!! Bedankt voor het uitschrijven. Ik heb het boek besteld nu ook
Edit bij de lokale boekhandel!
Ik wilde eigenlijk niet meedoen vanwege die lange rij bij de bibliotheek, maar nu we toch weer in lockdown gaan overweeg ik hem te kopen van m’n eindejaarsuitkering en toch lekker mee te lezen
Ik heb 'm met mijn kerstgeschenk gekocht. Was anders ook wel lastig geworden want mag eeeeecht geen boeken voor mezelf meer kopen tot ik eens een stapel weg lees. Lekker dik boek voor de lockdown, ik heb er zin in
Haha ik krijg het boek blijkbaar van mijn vriend. Ik moest net iets voor hem ophalen bij de boekenwinkel en die vrouw gaf het aan me en zei, alsjeblieft, gaat om kruispunt! Hahah anyway wel leuk, ik doe dus ook mee!
Zijn er al mensen begonnen? Ik kom er nog niet echt lekker doorheen maar ik moet er wel vaker even inkomen dus hopelijk komt dat nog!
Ik lees eerst nog het boek uit waar ik nu in bezig ben en ga dan beginnen! Zo benieuwd.