Ik heb hier niets te zoeken, maar wilde even zeggen dat ‘mijn vader is een vliegtuig’ wel heftig kan zijn met momenten. Misschien iets om mee te nemen in de overwegingen?
Leuk, zo te zien best veel mensen die mee willen doen! Zondagavond dan met de top 3 ofzo de beslissende poll maken? En dan mag je maar 1 kiezen?
Ik doe het nu alvast even! Dan zet ik de deadline op morgenavond 20:00?
- Kruispunt - Jonathan Franzen
- My Policeman - Bethan Roberts
- Beautiful World, Where Are You - Sally Rooney
0 stemmers
Kruispunt heeft gewonnen zo te zien!
Alright! Wanneer zullen we de einddatum doen? Want het boek heeft ong 600 pagina’s
6 weken en wat levertijd ofzo rekenen? Dus emmm bespreken in het topic vanaf zaterdag 29 januari?
Heb even terug gezocht, voor Rebecca hadden we een maand, die was wat minder pagina’s
@moderators Zouden jullie de titel van het topic willen aanpassen naar
“Boekenclub: Jonathan Franzen - Kruispunt”? Dank jullie wel!
Ik heb m ook besteld! Lijkt me leuk om mee te doen!
Leuk, ik doe mee! Mijn moeder heeft Crossroads (in het Italiaans) (haha als ik het zo opschrijf doet het me denken aan de film van Britney ) gekocht en ik plande die sowieso te lenen zodra zij hem uit had. Misschien dat ik hem voor mezelf in het Engels koop.
Ik ben trouwens dol op Franzen en blij dat zijn boek gewonnen heeft, maar ik moet eerlijk toegeven dat dunnere boeken voor deze challenges me leuker lijken. Een boek dat je in een paar weken uit hebt maakt het toch wat laagdrempeliger, makkelijker om mee te doen, makkelijker om mee te gaan op het tempo dat samen wordt uitgekozen en makkelijker om uit te lezen als je het niet leuk vindt. Dat vind ik juist zo leuk aan boekenclubs, dat mensen met verschillende meningen daar lekker over kunnen discussiëren, in plaats van alleen wie fan van het boek is!
Geen idee of ik de enige ben met dit idee trouwens en ik kom er weer lekker laat mee.
Leuk! Ik ga hem vanavond bestellen
Ik had niet eens gezien dat het zoveel pagina’s zijn. Als het een goed boek is maakt het niet zoveel uit. Een slecht boek wat dun is is dan een stuk rotter. Of nou ja dat is mijn ervaring. Leuk in elk geval dat er een boek gekozen is.
6 weken lijkt mij ook prima!
Leuk, ik ga meelezen! Heeft iemand ervaring met boeken van Jonathan Franzen? Is zijn schrijfstijl makkelijk te lezen in het Engels?
Ik skip hem. Dacht chill, ze hebben hem bij mijn bibliotheek. Wilde hem net reserveren: 53e in de wachtrij. Okeeeee. En ook niet in de online bieb 🥲
Heb net het ebook gekocht. Had nog een 5 Euro voucher dus heb 3 Euro betaald (Engelse editie)
Op scribd staat het audioboek ook (in het Engels) voor de liefhebbers.
Ook op Storytel idd!
Ah nee zo te zien hier ook Wat zonde.
En op Nextory!
Haha laten we sowieso dan voor het volgende boek max 200 blz doen
En shit zeg ik dacht idd dat ik op het boek van Britney Spears Crossroads had gestemd Nu wil ik niet meer hoor!!! Balen
Whaha, stel je voor:
Bij de bieb hier hadden ze de nederlandse versie nog op voorraad! Een dikke pil inderdaad. Ben heel benieuwd.
53 forummers voor je in de rij!
Ik heb het boek inmiddels binnen, er staat geen inhoudsopgave in maar sommige hoofdstukken zijn veel korter dan andere wat ik zo snel zie.
Ik wil best een opzetje maken voor een planning, maar hoeveel pagina’s lezen per week is haalbaar?
- 50 p/w
- 75 p/w
- 100 p/w
- Anders
0 stemmers